Kategórie
Business

V ideálnom helpdeskárovi drieme superhrdina

Doba čítania: 2 min.

Od helpdesku sa nejako prirodzene očakáva, že bude poznať odpoveď na všetky otázky, s ktorými sa naň zákazníci obrátia. Ale sú odpovede a odpovede. To, čo odlišuje priemerný helpdesk od elity sú detaily, čo si vyžaduje celkom iný prístup. A na to treba chuť objaviť v sebe superhrdinu.

Spiderman

Veľmi veľa helpdeskárov pripomína Petra Parkera. Mimo firmy by ste ich nespoznali – normálni, nezriedka utiahnutí ľudia s nadpriemerným intelektom. No len čo si nasadia slúchadlá, všetko sa zmení. Sršia humorom a s prehľadom odpovedajú aj na tie najčudnejšie otázky – napríklad: „Keď chcem objednať, kliknem na Objednať?“ U nás má k Spidermanovi najbližšie Táňa Nagyová.

Superman

Ideálny helpdeskár má v sebe niečo z Clarka Kenta. Je to neohrozený zásadový človek s vysokým morálnym kreditom vždy pripravený pomôcť pri záchrane sveta. Teda vlastne webu. Stačí náznak problému a hneď vám letí na pomoc. A ak treba (čo je takmer vždy), dokáže pomáhať viacerým ľuďom naraz. Čistý Mišo Púčik.

Batman

Mnohým helpdeskárom je oveľa bližší Bruce Wayne. Aj keď nedokáže lietať, nemá nadľudskú silu a nie taký mravne dokonalý ako Clark Kent, jeho vnútorná motivácia z neho robí neohrozeného bojovníka proti problémom. Namiesto superschopností sa spolieha na tvrdý tréning a supertechnológie. Najviac ho pripomínajú Katka Dekýšová a Marek Valašík.

Flash

Časť dňa preberá na seba každý helpdeskár schopnosti Flasha. Prejavuje sa to belskurýchlymi reflexami, čo najlepšie vidno na chate. Helpdeskár – Flash je taký rýchly, že často dokáže na otázky odpovedať skôr, ako ich klienti dopíšu. Tajomstvo spočíva v chatovacom programe. Zobrazuje to, čo klient píše v reálnom čase, aj keď ste ešte nestlačili Enter 😉 Takto boduje najmä Martin Bača.

Cpt. America

Každý helpdeskár v našej firme je naočkovaný sérom websupporťáka – firemnou kultúrou. Znásobuje sily, reflexy a dokonca aj motiváciu. Takto naočkovaní ľudia vnímajú svoju prácu ako poslanie. Z vlastnej iniciatívy ignorujú pracovnú dobu, odpovedajú klientom v tých najneobvyklejších časoch a vôbec im to nepripadá divné. Napríklad taká Lucia Luptáková. A s pribúdajúcimi skúsenosťami sa jej schopnosti stále zdokonaľujú.

Bender

Dokonca aj svojrázny robot z animovaného seriálu Futurama je pre helpdeskára inšpiráciou. V prvom rade pre svoju schopnosť veci ohýbať. Elitný helpdeskár by mal vytušiť tvar otázky aj keď na to klient ide veľmi chaoticky. Bender by navyše do našej firmy zapasoval aj z celkom iného dôvodu. Príležitostné čerpanie energie z alkoholu a párty je nám tiež blízke.

Objavte svoje super alter-ego. Rozširujeme tím superhrdinov. Pošlite nám svoje CV a motivačný list.

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Jedna odpoveď na “V ideálnom helpdeskárovi drieme superhrdina”

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *