Slúchadlá a pohodlná stolička patria do jej základnej výbavy. Zuzana Fertaľová sa vo Websupporte stará o spokojnosť klientov
Zuzana Fertaľová pracuje ako Senior Customer Support Adviser. Jej úlohou je nájsť odpovede na (takmer) všetky otázky a riešiť rôzne situácie, s ktorými sa na ňu klienti obracajú. Čo v tejto práci považuje za najväčšiu výzvu, prezradila v rozhovore.
Čo presne robíš vo Websupporte?
Aktuálne pracujem na pozícii Senior Customer Care Adviser. Náplňou mojej práce je poskytnúť podporu našim klientom, či už majú otázky k produktom, alebo technické požiadavky k službám. Tiež sa starám o to, aby na našom supporte fungovalo všetko, ako má.
Ako vyzerá tvoj pracovný deň?
Prídem do práce, skontrolujem, ako to ide mojim kolegom a na daný deň rozdelím priority. Zvyšok dňa sa venujem našim nováčikom a zároveň riešim požiadavky klientov, pri ktorých je treba mať seniornejšie skúsenosti, prípadne si vyžadujú hlbšie preverenie. Na konci šichty sa vždy uistím, či sú všetky tasky pre tento deň vybavené a pripravím si veci na ďalší deň.
Aké technológie a tooly používaš v práci?
Tak základom práce je pre mňa určite môj notebook, bez toho nejdem ani na krok. 🙂 Zároveň musím mať pohodlné prostredie, teda stôl, stoličku, monitor a netreba zabudnúť aj na slúchadlá, ktoré musí každý supporťák používať pri komunikácii s klientom.
Čo ťa na tvojej práci vôbec nebaví?
Aktuálne asi nemožnosť práce z domu, na ktorý som bola zvyknutá ako junior. No povaha mojej náplne práce si vyžaduje byť každý deň v office, aby som tu bola pre ostatných. A pomáhať ma na druhú stranu zase veľmi baví. 🙂
Čo je pre teba najväčšou výzvou v tvojej práci?
Jednoznačne je to zodpovednosť. V úlohe seniora musím zvládať aj tie najťažšie požiadavky a riešiť rôzne nečakané situácie. Napríklad, ak nastane nedostupnosť, mojou úlohou je sledovať, či je práca rovnomerne distribuovaná a či všetci stíhajú.
Okrem operatívy tiež posúvam do produktového a dev tímu nové nápady a návrhy na inovácie, ktoré našim klientom prinesú ešte lepší užívateľský zážitok. Nosiť toľko nápadov v hlave ma donútilo začať aktívne používať kalendár. 😀
Čo by si odporučila človeku, ktorý chce na rovnakej pozícii začať pracovať pre WS?
Ak hovoríme o seniorskej pozícii, tak je dôležité nebáť sa zmien. Postúpiť na vyššiu a zodpovednejšiu pozíciu neznamená nutne ťažšiu prácu. Naučiť sa zodpovednosti prináša veľké benefity do budúcna aj do ďalších zamestnaní. Čo sa týka začiatočníckej pozície, určite sa nebáť na pohovore ukázať svoje komunikačné zručnosti. Ak máš chuť pomáhať ľuďom, pracovať v kolektíve ľudí, nebojíš sa výziev a rád riešiš technické problémy, táto pozícia je stvorená pre teba. 🙂
Prečo stojí za to uchádzať o prácu pre WS?
Sme tím mladých ľudí plný nápadov, radi spolu trávime čas aj mimo práce. Máme k dispozícii pohodlné pracovné prostredie v moderných priestoroch, ako aj možnosť
kariérne rásť. Bonusy vo forme extra dovoleniek, firemných raňajok aj flexibilitu práce považujem tiež za super vec. Ak má niekto chuť sa vzdelávať, Websupport vždy podá pomocnú ruku vo forme kurzov a školení.
Akú superschopnosť by mal mať uchádzač o prácu vo WS?
Z môjho pohľadu sú kľúčové: komunikatívnosť, empatia, ambícia. Sme veľmi energická firma a často máme rôzne stretnutia, meetingy a eventy. Preto je dôležité sa nebáť komunikovať a prichádzať s novými nápadmi.
Pre správny chod firmy a systémov je nevyhnutná medzitímová komunikácia a súčinnosť. Preto je vhodné vždy brať ohľad na ostatných kolegov, porozumieť ich pripomienkam a nápadom pri zmenách a vytváraní procesov.
Pokiaľ niekto pracuje na supporte a komunikuje na dennej báze s klientmi, prejavená empatia a porozumenie v tomto smere prinesie spokojného zákazníka a dobré hodnotenie.
Ambícia vymýšľať a vytvárať nové veci posunie ďalej nielen kariéru samotného zamestnanca, ale taktiež rozvíja kvalitu našej firmy a poskytovaných služieb.
.
Ku ktorému filmovému hrdinovi/ filmovej hrdinke by si prirovnala svoju prácu vo WS?
Ako prvé mi napadlo, že sa cítim občas ako Wonderwoman :D. Často musím byť hneď v nasadení, ak sa niečo deje v našom tíme – idem a riešim. Pocit zadosťučinenia, keď viem, že som niekomu pomohla, je na nezaplatenie.
Poď s nami tvoriť úspešnú európsku firmu a prinášať veľké aj malé nápady do online sveta.