Motivuje ho dobre odvedená práca a spokojní klienti. Matej Torok rieši potreby klientov ako B2B admin

Matej sa stará o potreby našich serverových zákazníkov. Jeho bežný pracovný deň je rozdelený medzi operatívu, prácu na dlhodobých projektoch a rozvoj interných systémov. Aké technológie používa, aké najzábavnejšie podujatie vo firme zažil a prečo odporúča poslať si CV-čko do Websupportu, prezradil v rozhovore.

Matej, čo presne robíš vo Websupporte?

Pracujem ako B2B admin, čo znamená, že poskytujem kompletnú starostlivosť našim serverovým zákazníkom. Od každodennej podpory pri serverových produktoch až po vytváranie individuálnych riešení šitých na mieru.

Priblíž nám svoj bežný pracovný deň, ako vyzerá?

Väčšinou je mojich bežných pracovných 8 hodín rozdelených medzi operatívne riešenie ad-hoc požiadaviek zákazníkov, práce na väčších, resp. dlhodobých projektoch a samozrejme, manažment a rozvoj našich interných systémov.

Ako to presne vyzerá, závisí od aktuálnej situácie. K tomu patria aj osobné výjazdy do datacentra a pohotovosť 24/7, keď mám dohľad.

Aké technológie a nástroje v práci používaš?

Väčšinu našich riešení staviame na linuxových distribúciách, pričom sú zamerané hlavne na online projekty ako webstránky a rôzne online aplikácie. Tomu zodpovedajú aj technológie, s ktorými pracujeme – Linux, webservery, databázy, loadbalancing, logging, kontajnery. Konkrétne nástroje vždy prispôsobujeme potrebám klienta.

Aké sú pre teba najväčšie pracovné výzvy?

Jednou z menších výziev je určite triedenie káblov po upratovaní v datacentre. Tie väčšie prichádzajú vtedy, keď treba nájsť riešenia pre komplexné zákaznícke projekty alebo spravovať kritickú infraštruktúru bez nedostupností. Vtedy ide o oveľa viac než len správne uložené káble. 🙂

Kto ťa inšpiruje v tvojej práci?

Najväčšou inšpiráciou je pre mňa dobre odvedená práca a spokojný klient. Keď vidím, že naše riešenia reálne pomáhajú a zákazník je spokojný, viem, že to má zmysel.

Prečo stojí za to uchádzať sa o prácu vo Websupporte?

Je tu veľa dôvodov. Pre mňa je to v prvom rade výborný kolektív šikovných ľudí, s ktorými je radosť pracovať. Ďalej možnosť byť v priamom kontakte so zákazníkmi a pomáhať im realizovať ich projekty. Navyše, máš tu slobodu a autonómiu v práci, čo ti umožní robiť veci po svojom a rozvíjať sa.

Akú superschopnosť by mal mať tvoj budúci kolega?

Nie je to len o Websupporte, ale vzácnou superschopnosťou dnešnej doby je „focus“ – schopnosť sústrediť sa a naplno sa zamerať na jednu vec, úlohu alebo cieľ. To je dnes skutočne nedostatkový tovar.

A na záver nám prezraď, ak by si v práci mohol urobiť nejakú neobvyklú alebo zábavnú vec, čo by to bolo?

Vo Websupporte máme otvorenú kultúru, takže zábavné a neobvyklé veci sú vlastne vítané. Či už ide o tematické dni alebo spoločné herné večery, priestor na zábavu tu vždy nájdeš.

Poď s nami tvoriť úspešnú európsku firmu a prinášať veľké aj malé nápady do online sveta.