Stránka WebSupport Status umožňuje prihlásenie sa na odber automatických hlásení o publikovaných incidentoch.

E-mailové hlásenia
- Otvorte stránku https://status.websupport.sk a kliknite na tlačidlo Dostávať hlásenia.
- Vyberte možnosť E-mail.
- Zadajte e-mailovú adresu, na ktorú chcete dostávať upozornenia.
- Vyberte komponenty na sledovanie – všetky služby alebo len niektoré. Napr. iba Servery a Cloud.

Zrušenie odberu
- Otvorte e-mailovú notifikáciu.
- V pätičke vyhľadajte odkaz Zrušiť odber systémových hlásení.
- Kliknite na odkaz a potvrďte odhlásenie.
Hlásenia na Slack
- Otvorte stránku https://status.websupport.sk a kliknite na tlačidlo Dostávať hlásenia.
- Vyberte možnosť Slack.
- Vyberte komponenty na sledovanie – všetky služby alebo len niektoré. Napr. iba Servery a Cloud.
- Autorizujte prístup aplikácie na váš Slack workspace.
- Vyberte Slack kanál, do ktorého chcete dostávať hlásenia.

Zrušenie odberu
Odkaz na zrušeniu odberu hlásení nájdete vo vašom Slack kanáli. Nachádza sa v prvej správe.
