Naše serverové a cloudové produkty a služby navrhujeme a prevádzkujeme podľa best practice pre zachovanie ich čo možno najvyššej dostupnosti a kvality. Uvedomujeme si, že ich bezproblémová prevádzka je veľmi dôležitá pre vaše podnikanie a projekty.
V prípade, že zaznamenáte preukázateľnú nedostupnosť nami prevádzkovaných služieb je možné požiadať o refundáciu.
Dostupnosť služieb
Pod pojmom dostupnosť služieb sa rozumie bezvýpadková prevádzka poskytovaných služieb zo strany spoločnosti WebSupport. Tá zodpovedá za hardvér, sieť a infraštruktúru po operačný systém, ktorý je poskytovaný zákazníkovi. Jeho aktualizácia, prevádzka a správa, aplikácie a dáta sú na plnej zodpovednosti zákazníka.
Názov služby | Predmet dostupnosti |
Dedikovaný server | – dostupnosť sieťovej konektivity – dostupnosť elektrickej energie – funkčnosť fyzického servera (poškodenie komponentov, ktoré znefunkčnia jeho prevádzku) |
Virtuálny server (VPS) | – dostupnosť sieťovej konektivity – dostupnosť elektrickej energie – prevádzka virtualizácie |
Virtuálne dátové centrum (VDC) | – dostupnosť sieťovej konektivity – dostupnosť elektrickej energie – prevádzka virtualizácie |
Podmienky refundácie
- refundácia nie je automatická, ale posudzuje sa na základe písomnej alebo telefonickej žiadosti zákazníka s uvedením termínu nedostupnosti najneskôr 14 dni od zaznamenanej nedostupnosti
- v prípade komplexných riešení sa refundácia vzťahuje na konkrétny server resp. súčasť riešenia, nie na celok
- do celkového mesačného súčtu sú započítavané výpadky dlhšie ako 10 minút
- zákazník musí určiť presný časový interval, kedy nedostupnosť prebiehala
- refundácia je pripísaná vo forme kreditu na fakturačný profil zákazníka
Výška refundácie
Názov služby | Predmet dostupnosti |
Dedikovaný server | 4 % z mesačnej ceny za server za každú ukončenú hodinu, maximálne do výšky mesačného poplatku za serverovú službu |
Virtuálny server (VPS) | 10 % z mesačnej ceny za server za každú ukončenú hodinu, maximálne do výšky mesačného poplatku za serverovú službu |
Virtuálne dátové centrum (VDC) | 10 % z mesačnej ceny za server za každú ukončenú hodinu, maximálne do výšky mesačného poplatku za serverovú službu |
Za nedostupnosť sa nepovažuje
- plánovaná odstávka, či servisný zásah resp. údržba serverovej služby
- nedostupnosť manažmentu služby pomocou WebSupport Webadmin a WebSupport VDC Dashboard (Horizon)
- porucha konektivity a služieb na ktorý nemá spoločnosť WebSupport dosah, napr. v prípade sieťových a aplikačných útokov (napr. typu DDOS)