V tomto návode si ukážeme ako je možné pridať e-mailovú schránku zo služby Biznis mail do poštového programu Apple Mail.
1. Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky (v tvare nieco@domena.sk). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na mail.websupport.sk.
2. Otvoríte si program Mail a v hornom menu Mail – Pridať účet…
3. Zvoľte možnosť Iný účet Mail

4. Do okna Pridať účet (Mail) zadáte emailovú adresu, heslo a kliknete na Prihlásiť sa. Ak poštový klient nevie konto overiť, tak Vás vyzve na zadanie potrebných poštových serverov.

5. Server prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty nájdete vo webadmine v sekcii Emaily. Kliknite v zozname schránok na rozšírené menu (3 bodky) a vyberte možnosť Overview.

V tejto sekcii nájdete servery IMAP a SMTP pre pripojenie, ktoré následne zadáte do aplikácie.

6. Kliknite na Prihlásiť sa.
Pokiaľ vidíte Vaše e-maily v schránke, tak je e-mailový klient nastavený správne.