Od 30.11. evidujeme hlásenia nedostupnosti šifrovaných portov pri použití poštového klienta Thunderbird vo verziách 78.4.x a 78.5 a súčasne využívania ochrany od ESET Internet Security.
V prípade, že rovnako evidujete túto nedostupnosť odporúčame obrátiť sa priamo na zákaznícku podporu ESET-u, prípadne môžete skúsiť nedostupnosť vyriešiť nasledovnými spôsobmi:
ESET na jednom z blogov odporúča vypnúť a zapnúť SSL/TLS šifrovanie a následne reštartovať zariadenie.
V prípade akútnej potreby práce s mailami, môžete využiť webového mailového klienta RoundCube na adrese posta.websupport.sk.
Nedostupnosti sa nevyskytujú na starších verziách Thunderbirdu, preto ďalšia z možností vyriešenia situácie je downgrade Thunderbird na nižšiu verziu (mimo vyššie uvedených) alebo využitie alternatívneho mailového klienta, návody pre jeho nastavenie nájdete tu.
Priamo podpora ESET-u navrhuje ďalšie možnosti riešenia o ktorých sa môžete dočítať na forum.eset.com, napr.:
https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/?fbclid=IwAR15TuREZJlXHDZiUsfFIIns3aN5gvjNqinnz–LVizZj75zbwU12VK7VAA
https://forum.eset.com/topic/26517-problems-with-thunderbird-and-imaps/