1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Nedostupnosť šifrovaného pripojenia Thunderbird
  1. Báza znalostí
  2. Riešenie nedostupnosti
  3. Nedostupnosť šifrovaného pripojenia Thunderbird

Nedostupnosť šifrovaného pripojenia Thunderbird

Od 30.11. evidujeme hlásenia nedostupnosti šifrovaných portov pri použití poštového klienta Thunderbird vo verziách 78.4.x a 78.5 a súčasne využívania ochrany od ESET Internet Security.

V prípade, že rovnako evidujete túto nedostupnosť odporúčame obrátiť sa priamo na zákaznícku podporu ESET-u, prípadne môžete skúsiť nedostupnosť vyriešiť nasledovnými spôsobmi:

ESET na jednom z blogov odporúča vypnúť a zapnúť SSL/TLS šifrovanie a následne reštartovať zariadenie.

V prípade akútnej potreby práce s mailami, môžete využiť webového mailového klienta RoundCube na adrese posta.websupport.sk.

Nedostupnosti sa nevyskytujú na starších verziách Thunderbirdu, preto ďalšia z možností vyriešenia situácie je downgrade Thunderbird na nižšiu verziu (mimo vyššie uvedených) alebo využitie alternatívneho mailového klienta, návody pre jeho nastavenie nájdete tu.

Priamo podpora ESET-u navrhuje ďalšie možnosti riešenia o ktorých sa môžete dočítať na forum.eset.com, napr.:

https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/?fbclid=IwAR15TuREZJlXHDZiUsfFIIns3aN5gvjNqinnz–LVizZj75zbwU12VK7VAA

https://forum.eset.com/topic/26517-problems-with-thunderbird-and-imaps/

Aktualizované 2. decembra 2020

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu