1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Poštoví klienti
  4. Nastavenie pošty v mobile s iOS

Nastavenie pošty v mobile s iOS

Na spravovanie e-mailových účtov na zariadeniach s operačným systémom iOS (iPhone, iPad, …) odporúčame e-mailového klienta Mail.


Manuálne nastavenie

1. V nastaveniach zvoľte voľbu Účty a heslá

2. Následne zvoľte možnosť Pridať účet a ako typ zvoľte Iné

3. V sekcii Email zvoľte Iné > Pridať emailový účet

4. Zadajte svoje meno, e-mailovú adresu, heslo a popis účtu. Pokračujte voľbou Ďalej.
5. Vyberte typ konta: IMAP alebo POP3. Odporúčame vybrať IMAP. 

Do nastavení servera prichádzajucej pošty nastavte:

  • Host: Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
  • Port: 993
  • Zabezpečenie: SSL
  • Autentifikácia: Heslo
  • Meno: Vaša celá emailová adresa
  • Heslo: Heslo k Vašej e-mailovej schránke

Do nastavení servera odchádzajúcej pošty nastavte:

  • Host: Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
  • Port: 465
  • Zabezpečenie: SSL
  • Autentifikácia: Heslo
  • Meno: Vaša celá emailová adresa
  • Heslo: Heslo k Vašej e-mailovej schránke
  • Pokračujte voľbou Ďalej

6. Zvoľte čo chcete so schránkou synchronizovať. Nastavenie dokončíte zvolením voľby Uložiť. 

Aktualizované 28. augusta 2023

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu