Pre schránky s Biznis mailom je možné zdieľať nielen správy vo Vašej schránke, ale aj kalendár a kontakty. Pre tento druh zdieľania je nutné nastaviť pripojenie cez protokol Exchange.
Väčšina mobilných e-mailových klientov podporuje Exchange, napríklad aj mobilná aplikácia Gmail:
Automatické nastavenie
Ak je DNS správne nastavené na naše servery, nie je potrebné manuálne prihlasovanie sa – účet bude automaticky nájdený a pridaný.
Pre správne nastavenie stačí mať vo Rýchlych nastaveniach vo webadmine použité nastavenie – Websupport Mail. Ak nie je, stačí kliknú na tlačidlo Nastaviť a potvrdiť.
Potom stačí len vyplniť názov e-mailovej schránky a heslo, a behom niekoľkých minút sa nastavia všetky potrebné údaje a Vaša schránka sa synchronizuje so zariadením.
Podrobnejšie vysvetlenie nájdete v článku Zjednodušená konfigurácia e-mailu pre Outlook.
Manuálne nastavenie
Ak sa automatické načítavanie nepodarí, je možné zadať nastavenia ručne.
Pre ručné nastavenie budete potrebovať:
prihlasovacie meno = názov Vašej mailovej schránky ako napr.: info@mojadomena.sk
heslo ku schránke
port 443
zabezpečenie – SSL alebo SSL/TLS (podľa možnosti výberu vašej aplikácie)
URL adresu v tvare mailXX.mX.websupport.sk napr. mail44.m1.websupport.cz
URL k Exchange pripojeniu nájdete po prihlásení do Webmailu v riadku s adresou:
E-mail ste si úspešne nastavili vo svojom telefóne vrátane synchronizácie kontaktov a kalendára.