Potrebujete pomôcť s nastavením služby? Máte nejaké otázky? Je niekoľko možností, ako nás najlepšie kontaktovať.
Autorizovaná požiadavka
Priamo z rozhrania Webadminu máte možnosť nám odoslať správu – autorizovanú požiadavku. Do požiadavky môžete špecifikovať akúkoľvek požiadavku, ktorú následne spracujeme.
Akonáhle odošlete správu týmto spôsobom, máme 100% istotu, že komunikujeme s osobou oprávnenou požadovať potrebné zmeny, ktoré vykonáme. Akonáhle bude požiadavka spracovaná, vyrozumieme Vás na uvedený email.
Ako autorizovanú požiadavku zaslať?
- Prihláste sa do Webadminu
- Prejdite do sekcie Kontakt v hornej lište
- Vyplňte požiadavku a kliknutím na Poslať autorizovanú požiadavku ju odošlite
Autorizovaný chat, telefón alebo e-mail
Vďaka autorizovanej požiadavke nás môžete kontaktovať kedykoľvek – 24/7 a odpovieme Vám čím najskôr keď budeme online. V prípade, že by však bolo nutné niečo riešiť urýchlene, môžu Vám viac pomôcť možnosti chatu, ktorý môžete začať aj z WebAdminu, čím budete autorizovaný.
Tiež nás môžete kontaktovať telefonicky. Pokiaľ to bude z čísla previazaného s účtom, jedná sa tiež o autorizovanú konverzáciu.
Možnosť chatu, naše telefónne číslo alebo e-mail nájdete aj vo WebAdmine:
- Prihláste sa do Webadminu
- Kliknite na Podpora vpravo hore
- Vyberte tlačidlo Chatu pre zahájenie konverzácie cez chat (alebo zatelefonujte na tel. číslo príp. napíšte na e-mail)