Pre každú e-mailovú schránku je možné nastaviť automatickú odpoveď, pre prípady, kedy nemôžete okamžite odpovedať, napr. dovolenka. Automatické odpovedanie na všetky prijaté správy máte možnosť nastaviť priamo cez rozhranie Webadmin.
Postup pri nastavení automatickej odpovede
1. Prihláste sa do rozhrania Webadmin.
2. V sekcii Služby si vyberte doménu, pri ktorej si prajete nastaviť automatickú odpoveď a kliknite na ňu.
3. V ľavom menu prejdite do záložky E-maily a následne na E-mailové schránky a v zozname e-mailových schránok kliknite pri konkrétnej na tlačidlo Menu (zobrazené ako 3 bodky) a vyberte možnosť Automatická odpoveď.
4. Pri aktivácii automatickej odpovede je potrebné vyplniť nasledujúce polia:
1. deň platnosti: deň, od kedy bude automatická odpoveď aktívna
Posledný deň platnosti: deň, kedy sa má automatická odpoveď vypnúť
Frekvencia odpovedania : frekvencia odpovedania sa dá nastaviť na každú správu až raz za 30 dní.
Vaše alternatívne adresy: automatická odpoveď sa odošle všetkým prichádzajúcim správam, ktoré budú obsahovať vašu emailovú adresu (To, Cc, Bcc, Resent- To, Resent- Cs, Resent- Bcc). Pokiaľ na adresu, pri ktorej chcete nastaviť automatickú odpoveď prijímate správy z presmerovaní alebo aliasov, je potrebné ich pridať práve do pola Alternatívne adresy.
Predmet odpovede: text, ktorý sem uvediete sa zobrazí príjimateľom Vašej odpovede. Môžete sem zadať napr. Som mimo kancelárie, Out of office, Som na dovolenke a pod.
Text odpovede: sem zadáte text, ktorý sa bude zobrazovať v automatickej odpovedi.
5. Nastavenie uložíte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
Pokiaľ by ste mali záujem o nastavenie automatickej odpovede cez webové rozhranie Webmail, pozrite si náš návod: Emailové filtre.