Nastavenia viacjazyčnej stránky Kód jazyka Kód jazyka „hreflang“ je ako ukazovateľ pre vyhľadávače, najmä pre Google, že vaše webové stránky sú lokalizované do...
Vytvorenie viacjazyčnej stránky Ak vaša spoločnosť ponúka produkty alebo služby medzinárodnému publiku, viacjazyčná stránka vám môže pomôcť osloviť aj túto cieľovú skupinu. Ukážeme...
Základné SEO nastavenia Optimalizácia pre vyhľadávače alebo SEO (z angl. search engine optimization) je súbor techník na zlepšenie návštevnosti webstránky z organických (neplatených) výsledkov vyhľadávania v internetových vyhľadávačoch. SEO zahŕňa analýzu...
Presmerovanie stránky Ak potrebujete natrvalo nastaviť presmerovanie z jednej stránky na druhú, najlepším riešením sú presmerovania 301. Keď nahradíte starú webovú adresu novou,...