DKIM DKIM – autorizácia odosielaných e-mailov je na hostingu predvolene zapnutá. Overovaný je každý odoslaný e-mail. DKIM nastavenia Predvolene zapnuté DKIM...
Nedostupnosť šifrovaného pripojenia Thunderbird Od 30.11. evidujeme hlásenia nedostupnosti šifrovaných portov pri použití poštového klienta Thunderbird vo verziách 78.4.x a 78.5 a súčasne využívania...
Zjednodušená konfigurácia e-mailu pre Outlook Všetky e-mailové schránky vytvorené pomocou webhostingu podporujú zjednodušenú konfiguráciu e-mailových aplikácií. Ak ju vaša aplikácia podporuje, stačí zadať e-mailovú adresu...
DMARC DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) je špecifikácia, ktorá umožňuje prepojiť dve technológie autentifikácie SPF a DKIM a informovať...
Zlepšovanie doručiteľnosti e-mailov (SPF, DKIM, DMARC) Optimalizujte doručiteľnosť e-mailov pomocou SPF, DKIM a DMARC. Spoznajte kroky na nastavenie týchto záznamov a zvýšte dôveryhodnosť vašich správ. Zvýšte skóre e-mailu a minimalizujte riziko, že skončí v SPAMe.
Práca s kalendárom vo webmaile Vo webmailovom rozhraní na https://mail.websupport.sk môžete využívať kalendáre v ktorých si môžete vytvárať udalosti, používať viacero samostatných kalendárov alebo odoberať...
Obnova Biznis mail schránky Ak ste omylom presunuli alebo vymazali obsah e-mailovej schránky môžete ho jednoducho obnoviť. E-mailové schránky zálohujeme každý deň a zálohy držíme po dobu 4 dní. Po spustení obnovy sa vaša požiadavka zaradí...
Biznis mail prepojenie kalendára s aplikáciou Thunderbird V tomto návode si ukážeme ako je možné prepojiť kalendár zo služby Biznis mail s kalendárom v poštovej aplikácii Mozilla...
Biznis mail – nastavenie e-mailového klienta v telefóne (Exchange) Pre schránky s Biznis mailom je možné zdieľať nielen správy vo Vašej schránke, ale aj kalendár a kontakty. Pre tento...