1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Biznis Mail
  4. Pridanie Biznis mailu do poštovej aplikácie Apple Mail
  1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Poštoví klienti
  4. Pridanie Biznis mailu do poštovej aplikácie Apple Mail
  1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Pridanie Biznis mailu do poštovej aplikácie Apple Mail

Pridanie Biznis mailu do poštovej aplikácie Apple Mail

Pred pridaním schránky odporúčame na schránke deaktivovať GeoIP ochranu pomocou tohto postupu.

V tomto návode si ukážeme ako je možné pridať e-mailovú schránku zo služby Biznis mail do poštového programu Apple Mail.

1. Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky (v tvare nieco@domena.sk). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na mail.websupport.sk.

2. Otvoríte si program Mail a v hornom menu MailPridať účet

3. Zvoľte možnosť Iný účet Mail


4. Do okna Pridať účet (Mail) zadáte emailovú adresu, heslo a kliknete na Prihlásiť sa. Ak poštový klient nevie konto overiť, tak Vás vyzve na zadanie potrebných poštových serverov.

5. Server prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty nájdete vo webadmine v sekcii Emaily. Kliknite v zozname schránok na rozšírené menu (3 bodky) a vyberte možnosť Overview.

V tejto sekcii nájdete servery IMAP a SMTP pre pripojenie, ktoré následne zadáte do aplikácie.



6. Kliknite na Prihlásiť sa.

Pokiaľ vidíte Vaše e-maily v schránke, tak je e-mailový klient nastavený správne.

Aktualizované 14. januára 2025

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu