1. Báza znalostí
  2. Website builder
  3. E-shop
  4. Základné nastavenia e-shopu
  1. Báza znalostí
  2. Website builder
  3. Základné nastavenia e-shopu

Základné nastavenia e-shopu


Pre úspešné zverejnenie obchodu na vašej stránke je potrebné vykonať prvotné nastavenia. Do nastavení e-shopu sa dostanete kliknutím v editore vľavo na menu a následne na „Internetový obchod“. 
Ihneď po otvorení sekcie Obchod je zobrazená základná navigácia pre nastavenie obchodu, kde môžete sledovať objednávky (Môj predaj), pridať produkty (Katalóg), prejsť na Marketing, nastaviť spôsoby platby alebo dopravy.

Pri nastavovaní eshopu ponúkame prémiové funkcie s výraznými úpravami a doplnkami, ktoré môžu zvýšiť vizuál a funkčnosť vašej stránky. Preskúmajte naše prémiové nastavenia v našom špeciálnom návode.

Všeobecné nastavenia

K základným nastaveniam eshopu sa dostanete cez menu vľavo -> Nastavenia. Po kliknutí sa dostanete do Všeobecných nastavení – Profil obchodu. V tejto časti je možné nastaviť meno Vašej spoločnosti, emailovú adresu, adresu sídla alebo možnosť prepojenia sociálnych sietí.


V hornej lište máte možnosť prejsť do ďalších častí –

Regionálne nastavenia – úprava meny, jednotiek hmotnosti a veľkosti, jazyk obchodu, dátum a čas.

Košík a pokladňa – nastavenia kataloģu, čiže napríklad predvolené poradie produktov, minimálna suma, nastavenie porovnania cien, nastavenie elektronického tovaru, obľúbených položiek, ID objednávky alebo novinky.

Sledovanie a analýza – Google Analytics, Facebook Pixel, prepojenie s Pinterestom alebo s Google reklamami, Snapchat Pixel, prípadne možnosť nastavenia vlastného sledovacieho kódu pri potvrdzovaní objednávky.

Doplnkové nastavenia

Ďalšie nastavenia eshopu nájdete taktiež v menu vľavo -> Nastavenia. Tu je možné upravovať dane a faktúry, právnu politiku ako zásady ochrany osobných údajov, informácie o preprave a platbe, zásady vrátenia tovaru, ďalej v časti Oznámenia nastavíte aké informácie o objednávkach budú prichádzať zákazníkom.
V Objednávke na vytlačenie nájdete možnosť úpravy faktúry pred vytlačením, môžete nastaviť Skupiny zákazníkov, Typy výrobkov podľa atribútov, Filtre produktov, atď.


Po úvodných nastaveniach v obchode môžete prejsť na pridanie prvého produktu.

Aktualizované 12. augusta 2024

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu