Kúpou služby správa servera získavate podporu od skúsených administrátorov, ktorí sa venujú iba klientským serverovým požiadavkám. Keďže je táto podpora oddelená od nášho štandardného helpdesku, komunikácia prebieha v špeciálnom portále dostupnom na adrese spravaserverov.websupport.sk. V tomto návode si vysvetlíme, ako je v ňom možné vytvoriť nový tiket.
Prihlásenie
Pre prihlásenie stačí, ak si vo Vašom prehliadači otvoríte stránku spravaserverov.websupport.sk. Prihlasovacie údaje Vám zašle náš key account manager ako súčasť zahájenia využívania služby správa servera.
Vytvorenie tiketu
Po prihlásení do portálu Vám budú automaticky ponúknuté 3 oblasti, ktorých sa môže týkať Vaša požiadavka:
Hardvér – všetko ohľadom fyzickej časti Vášho servera. Môže to byť napríklad navýšenie dostupnej RAM, navýšenie kapacity disku, otázka ohľadom typu CPU a podobne.
Softvér – otázky a požiadavky týkajúce sa služieb bežiacich na Vašom serveri, napríklad úprava konfigurácie webového servera, pridanie novej domény, vytvorenie databázového užívateľa a pod.
Ostatné – to, čo nespadá do prvých dvoch kategórií – vytvorenie nového prístupu do service desku, obchodné otázky atď.
Po zvolení niektorej z možností Vám budú ponúknuté ďalšie, ktoré bližšie špecifikujú o čo ide:
Po kliknutí na jednu z možností sa zobrazia polia pre podrobnejší popis Vašej požiadavky. Po ich vyplnení už stačí len kliknúť na tlačidlo Send.
Po prijatí tiketu sa mu bude venovať jeden z B2B administrátorov, ktorý Vám priamo do neho odpovie. O odpovedi budete notifikovaný emailom.