Na vytvorenie podpisu vo Vašom webmailovom kliente je potrebné sa prihlásiť do nášho Webmailu na adrese mail.websupport.sk.
1. Kliknite na „Nastavenia“, v ľavom menu.
2. Následne kliknite na Identity v ľavej časti stránky (krok 2).
3. V ďalšom kroku je potrebné kliknúť na názov Vašej mailovej adresy, alebo cez možnosť po kliknutí na „+“ vytvoriť novú identitu.
4. Následne sa Vám zobrazí na stránke zobrazí formulár, ktorý je potrebné vyplniť.
5. V ďalšom kroku prejdite do poľa pre Podpis, kde už vložíte Váš konkrétny podpis, ktorý sa bude pri písaní emailov zobrazovať. Môžete využiť aj editor pre HTML podpis, kde si pomocou základných HTML príkazov môžete daný podpis aj vylepšiť do lepšej grafickej podoby. Keď dáte vytvoriť správu tak sa Vám už daný podpis objaví a bude použitý pre všetky budúce odoslané emaily.
6. V rámci posledného kroku si viete pridať aj vlastný obrázok do podpisu a vytvoriť si tak grafický podpis napríklad s logom vašej firmy.
Pre zvolenie obrázku je potrebné, aby daný obrázok nepresahoval veľkosť 64 KB a pre jeho nahratie kliknite na označenú ikonu obrázka v rámci HTML editora.
V rámci nového okna Vložiť/upraviť obrázok kliknite na nahrať obrázok, označený v červernom rámčeku a nahrajte požadovaný obrázok.
Obrázok sa vám nahrá do zoznamu obrázkov a pre vybratie konkrétneho kliknite na konkrétny obrázok v zozname ako vidíte na obrázku dole.
Po kliknutí na obrázok sa vám zobrazí vyplnený zdroj obrázku ako aj rozmery. Pre pridanie obrázka do podpisu stačí kliknúť na tlačidlo Uložiť.
Obrázok sa vám pridá do podpisu a stačí ho už len upraviť do požadovanej sekcie a kliknúť na tlačidlo Uložiť.
Ak máte zvolenú len jednu identitu v rámci webmailu, tak sa Vám podpis automaticky pridá pri písaní novej správy.
V prípade, že máte vytvorených viac identít, podpisy si prekliknete cez políčko Od pri písaní nového e-mailu.
7. Následne musíte vložiť html kód do lomených zátvoriek
Nastavenie pridávania alebo zrušenia emailového podpisu
Emailový podpis si môžete kedykoľvek pohodlne vypnúť, stačí ak pôjdete do sekcie nastavenia a preklikne sa do podsekcie Vytváranie správ. Nižšie v tejto sekcii nájdete časť Nastavenia podpísania, kde si viete v riadku Automaticky pridať podpis nastaviť možnosti pridávania podpisu. Tu si zvolíte kedy sa Vám bude daný podpis pri vytváraní/odosielaní emailov pridávať. Rovnako máte možnosť daný podpis úplne vypnúť.