- Kariéra /
- Customer Care Adviser
IT Customer Care Adviser (1st line)
Využi svoj potentiál naplno v IT svete! Pracuj v jednom z najlepších slovenských Customer Care tímov, v ktorom budeš rozvíjať tvoje IT technické skills, cibriť efektívnu komunikáciu a naučíš sa precíznej sebaorganizácii.
1260€/m + variabilná zložka
Platové ohodnotenie (brutto)
Bratislava
Lokalita
TPP
Typ pracovného pomeru
Ako bude vyzerať tvoj deň?
- Prídeš do nášho cool office, dáš si kávičku, zapneš komp a pokecáš s kolegami o tom, čo je nové. Naši klienti ale makajú celý deň, takže prvý ticket na seba nenechá dlho čakať. Pod palcom budeš mať všetky komunikačné kanály – telefón, e-mail a online chat.
- Ako budúci/-a mega profík/profíčka budeš musieť samozrejme niesť zodpovednosť za kvalitu odpovedí, preto budeš mať super možnosť učiť sa IT zákutia od skúsenejších. Tu to vážne nehráme na nejaké hierarchické hry a každý ti rád helfne s hocičím.
- Naučíš sa všetko okolo fungovania webových stránok, mailových schránok a hostingov napr. registrácia webov, SSL certifikáty, debuggovanie, analýza chybových hlášok… toto je skrátka tvoja šanca na úspešný vstup do sveta IT.
- Keď budeš ovládať všetky základy, dáme ti priestor na interné rozvojové projekty a tvoje kreatívne nápady. Keďže si v dennom kontakte so zákazníkom, si expertom/expertkou na to, čo potrebujú. Neustále vylepšovanie nášho interného nástroja na administráciu služieb – WebAdmin alebo báza znalostí by bez teba nefungovalo.
- Záleží nám na tom, aby ťa práca dlhodobo bavila a nachádzal si v nej nové výzvy. Preto sa môžeš okrem hlavného zamerania na podporu zákazníkom špecializovať na rozvoj našich produktov, fakturácie, predaj, WordPress, marketing alebo sa stať seniorom/seniorkou a mať na starosti koordináciu tímu. Niektorí kolegovia si neskôr vyberú možnosť posunúť sa do technickejšieho 2nd line tímu a následne k developerom alebo adminom.
Očakávame od teba
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti – či už v IT alebo s komunikáciou so zákazníkmi.
- Veľkým plusom je, ak vieš ako funguje tvorba webov.
- IT oblasť ti nie je cudzia a prirodzene sa zaujímaš o nové technológie.
- Starostlivosť o zákazníka máš v krvi a rád/rada pomáhaš iným.
- Komunikácia ti nerobí problém – či už ide o chat, email alebo keď zdvihneš telefón.
- Dokážeš pozorne počúvať, empaticky pochopiť a trpezlivo vysvetliť.
- Si zvedavý/-á a rád/rada sa zahráš na detektíva pri pátraní po správnom riešení pre klienta.
- Nečakáš na zadanie úlohy, samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
- Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať – či už osobne alebo v práci.
- Si tímový/-á hráč/-ka a rozmýšľaš nad vecami v širšom kontexte, nehľadáš skratky pre seba.
- Si flexibilný/-á v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu).
- Máš zmysel pre humor 🙂
Očakávaj od nás
- Kontrakt na dobu neurčitú.
- Komunikáciu primárne so slovenskými zákazníkmi a v našej časovej zóne (príležitostne po anglicky).
- Podporu skúseného tímu: Kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne a pomôžu ti rozvíjať tvoje najlepšie “ja”.
- Dôveru v tvoje schopnosti: Ako člen/-ka Customer Care tímu si dôležitým spojítkom medzi firmou a zákazníkmi. Nielenže zvyšuješ dôveru zákazníkov vo WebSupport, ale získavaš od nich dôležité podnety a prichádzaš s nápadmi, ako zlepšiť naše služby. Tvoja práca má skrátka váhu.
- Príležitosť rásť: Možnosť účastniť sa interných a externých tréningov, jazykových kurzov, vzdelávať sa cez online kurzy Skillmea a Udemy, či zapojiť sa do firemného Hackathonu.
- Priestor pre seba: Multisport karta pre tvojho športového ducha, 6 dní dovolenky navyše, možnosť pracovať čiastočne z domu (ale garantujeme, že budeš chodiť rada/rád k nám do moderného a kreatívneho office), flexibilné pracovné zmeny (ktoré ti umožnia prispôsobiť pracovný čas tvojim potrebám).
- Cooltúru: Hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr a aktivity s tvojim tímom, k tomu kreatívne cool priestory s občerstvením, terasou, masážami či jógou.
Idem do toho!
Najprv si s tebou zavolá naša HR a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás opýtaš, čo ťa ešte o pozícii zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Zvyčajne posielame kandidátom v priebehu výberového procesu aj zadanie na vypracovanie.
Nie je to rola pre teba?
Nevadí.
7 otvorených pozícií
Python Developer/ka
DevelBratislava / Remote work
Chceš vyvíjať produkty, ktoré používajú desaťtisícky našich zákazníkov? Ak ťa láka robiť na dynamických end-to-end projektoch v malom tíme, a okrem samotného vývoja sa chceš podieľať aj na dizajne riešení, si na dobrej stope.
PHP Developer/ka
Back-endBratislava / Remote work
Chceš vyvíjať produkty, ktoré používajú desaťtisícky našich zákazníkov? Ak ťa láka robiť na dynamických end-to-end projektoch v malom tíme a okrem samotného vývoja sa chceš podieľať aj na dizajne riešení, si na dobrej stope.
Webhosting System Engineer
AdminBratislava, Prague, Budapest, remote
Chcel/-a by si mať pod palcom stovky “terabajtov” dát, niekoľko tisíc výpočtových jadier a sieť, kde tečú dáta aj po 40GBit/s linkách? Poď s nami rozvíjať (nielen) slovenský online svet. Hľadáme skúseného systémového admina / skúsenú systémovú adminku, ktorý/ktorá nám pomôže rozvíjať našu infraštruktúru.
Mail System Engineer
AdminBratislava, Prague, Budapest, remote
Chcel/-a by si mať pod palcom stovky “terabajtov” dát, niekoľko tisíc výpočtových jadier a sieť, kde tečú dáta aj po 40GBit/s linkách? Poď s nami rozvíjať (nielen) slovenský online svet. Hľadáme skúseného systémového admina / skúsenú systémovú adminku, ktorý/ktorá nám pomôže rozvíjať našu infraštruktúru.
Cloud System Engineer
AdminBratislava, Prague, Budapest, remote
Chcel/-a by si mať pod palcom stovky “terabajtov” dát, niekoľko tisíc výpočtových jadier a sieť, kde tečú dáta aj po 40GBit/s linkách? Poď s nami rozvíjať (nielen) slovenský online svet. Hľadáme skúseného systémového admina / skúsenú systémovú adminku, ktorý/ktorá nám pomôže rozvíjať našu infraštruktúru.