Veľa ľudí začalo riešiť PPC reklamu s vidinou veľkého zisku, ktorý však neprišiel. Namiesto toho prišlo veľké sklamanie. Dôvodov prečo je tomu tak, môže byť viacero. V tomto článku vám priblížime 3 najčastejšie príčiny, kvôli ktorým sa takéto veci dejú. 1. Neznalosť nástroja / Nedostatok vedomostí Keď riešite offline reklamu, v zásade nepotrebujete také hlboké […]
Ako spojiť ekológiu a podnikanie
Ľudstvo sa niekedy správa, akoby sme mali ešte jednu planétu, na ktorú sa všetci raz presťahujeme. Áno, možno sa dožijeme Muskovho kolonizovania Marsu, ale je oveľa viac pravdepodobné, že budeme svedkami obrovských enviromentálnych katastrof. More bez rýb, Zem bez včiel, ľudia bez pitnej vody. Ekológia sa medzi ľuďmi stále veľmi nenosí. Patrik Guba a Zuzana […]
Vymyslieť nové logo, názov firmy alebo produktu, firemný slogan alebo nosnú myšlienku reklamnej kampane môže niekedy trvať iba 5 minút. Čo všetko, ale predchádza tomu zázračnému momentu zrodenia idey, ktorý veľmi dobre poznajú všetci kreatívci a copywriteri? Oceniť a následne aj naceniť prácu copywritera býva pre mnoho ľudí veľkou záhadou. Veľa klientov si myslí, že […]
Bratia Jaroslav a Mirety Dianovci rozbehli prvý komerčný bike sharing na Slovensku. Nie v Bratislave, nie v Košiciach, ale v sotva 50-tisícovej Prievidzi. Porozprávali sme sa s nimi o tom, ako sa im zatiaľ darí, ale aj o tom, či dokáže ekologicky a sociálne orientovaný biznis naštartovať zmeny vo svojom okolí. Budúcnosť v Prievidzi vyzerá […]
Jednotiek a núl nikdy nie je dosť. Pripravili sme pre vás zoznam filmov o programovaní, hackovaní, virtuálnej realite, či umelej inteligencii. Áčkové, béčkové, céčkové, skrátka filmy, ktoré by ste mali z nejakého dôvodu poznať. A áno, niektoré aj pošteklia vaše programátorske ego. Začíname s prehľadom filmov o programovaní. Antitrust Milo Hoffman je génius. Vyštudoval Stanford […]