Pred pár dňami sme publikovali prvý článok zo série skúseností našich zákazníkov počas aktuálnej situácie. Prostredníctvom jednoduchého dotazníka sme sa spýtali na niekoľko dôležitých otázok. Vybrali sme niekoľko konkrétnych príkladov, ktoré zrkadlia aktuálnu situáciu v rôznych odvetviach, no zároveň môžu v niektorých prípadoch slúžiť ako inšpirácia pre ďalšie firmy. Každá kríza je potenciálnou príležitosťou. Vytvárať […]
Aktuálna situácia upriamila pozornosť na dôležitosť online podnikania a služieb, ktoré aj v takýchto chvíľach pomáhajú udržať kontakt so zákazníkmi. Všetko sa presúva na internet, nie naopak. Aj to je hlavný dôvod, prečo sme v uplynulých mesiacoch pocítili výrazný nárast presunu podnikania do online prostredia. Našou úlohou (ako hostingovej firmy) je pomáhať ľudom a spoločnostiam […]
E-shop Estilofina sa zameriava na ponuku originálneho a trendového interiérového nábytku a doplnkov pre štýlový domov. O nakupovaní nábytku online, expanzii do zahraničia aj technickom pozadí nám porozprával Daniel Sabol, ktorý je konateľ spoločnosti Estilofina s.r.o. Ako vznikol e-shop Estilofina? Koncept e-shopu Estilofina sa zrodil, keď sme si sami zariaďovali dom a zistili sme, že […]
Čoraz viac používateľov zdieľaného hostingu potrebuje pokročilé nástroje na správu alebo vývoj vlastného webu. Nie každý však vie, že jednoduchým riešením je webový shell. Pozrime sa na to, s čím všetkým vám môže pomôcť a ako funguje.
Naše obchodné oddelenie sa zameriava na komunikáciu s kľúčovými serverovými zákazníkmi a tak udržanie kontaktov s nimi je #1 témou. Keďže je aktuálne veľký záujem o tipy, ako komunikovať so zákazníkmi online a ako získavať nové kontakty, namiesto teórie sa s vami podelíme o know-how z našej praxe. Zistite potreby svojich existujúcich zákazníkov Dôležité je […]