K podpore z projektu Freeweb sa dostal aj start-up knizka.org.
Vyjadrenie k väčšiemu počtu výpadkov
Rozhodol som sa napísať tento príspevok pretože počas migrácie nášho systému došlo k príliš veľa výpadkom, ktoré zabraňujú tomu aby naši zákazníci boli z našich služieb štastní a spokojní. A to je niečo, s čím sa mi nedá zmieriť a úprimne ma to trápi. Ospravedlňte prípadne gramatické chyby a nedôkladný sloh. Písal som to pomerne […]
Nicereply.com je služba ktorá zvyšuje spokojnosť klientov s vašou zákazníckou podporou. Pomôže vám jednoducho zmeniť zákazníkov na vašich fanúšikov a oddaných podporovateľov. Do každého emailu vložíte odkaz na hodnotenie riešenia zákazníkového problému. Vďaka nicereply viete v reálnom čase kontrolovať problémy, hodnotiť, motivovať zamestnancov a dokonca zvýšiť predajnosť svojho produktu.
Stáva sa vám často, že si prečítate email a niečo vás vyruší? Odbehnete a chcete sa k nemu vrátiť neskôr. Ale žiadne neskôr už nie je? Prídu ďalšie emaily, ďalšie vyrušenia a pomaly ale isto prestávate mať prehľad ktoré maily ste ešte neriešili. Alebo máte uchylku označovať si prečítane emaily ako neprečítane len aby ste […]
Freeweb.sk: boli u nas zarohom.sk
Ďalší projekt, ktorý vyplnil žiadosť o podporu start-upom je http://zarohom.sk.