Už dlhší čas rozmýšľate, že si založíte blog pre vaše postrehy alebo stránku na prezentáciu vašich zručností? Alebo ste živnostník, ktorý sa chce na internete pochváliť svojou prácou a rozšíriť si tak klientelu? Nezáleží na dôvode. Ak sa chcete na webe prezentovať, prvým krokom je kúpa vlastnej domény. Čo je doména? Jednoducho – vaša adresa […]
Určite ste si sami všimli, že phishing a spam neustáva. A je čoraz prefíkanejší. Môžete tisíckrát počuť „Neklikajte na podozrivé odkazy“, „Neotvárajte neznáme e-maily“ alebo „Neodpovedajte neznámym adresátom“, ale poznáte to. Niekedy to vyzerá tak dobre, že si skrátka musíte overiť, či to nie je pravda. Ak vám v schránke zasvieti „Prišiel vám balík, o […]
Úspešná webová stránka nie je len o perfektnom dizajne. Za fungujúcim webom sa skrýva proces, zoznam nevyhnutných činností, ktoré treba realizovať. Vyklikať web nestačí. Ak máte vytvorený web napríklad cez Vlastnú webstránku alebo vo WordPresse, potrebujete ho dostať medzi ľudí. Skôr, než sa pustíte do propagovania webovej stránky, najprv svoj web vylaďte, až potom sa […]
Existuje veľa spôsobov, ako dať o sebe a svojom podnikaní vedieť. Efektívnou a veľmi rýchlou cestou je vlastná webová stránka. Sociálne siete tiež majú svoje čaro, ale… Čo nevlastním, nie je moje! V dnešnom článku sa dozviete, ako si vytvoriť webstránku. Pozrite si zoznam aktivít a získate prehľad o všetkom, čo je pri tvorbe webu […]
Slová omnichannel, multichannel či single channel ste už možno zachytili. Najmä pojmy omnichannel a multichannel sa však zvyknú mýliť. Je pravda, že multichannel označuje veľmi podobnú stratégiu, no v multichannel sú najmä kanály, s ktorými komunikujete so zákazníkmi, väčšinou oddelené alebo len čiastočne integrované. Ak sa chcete dozvedieť o zákadných rozdieloch v týchto stratégiách, odporúčame […]