MDD bol vo WebSupporte opäť nad mieru úspešný. Vymysleli sme si jednoduchú súťaž, ktorá super pobavila nás aj súťažiacich. Skrytí kontroverzní macíkovia oživili web a boli cestou, ako sa dostať k WebSupport tričkám, ktoré sa nedajú kúpiť, iba dostať alebo vyhrať.
Každý podnikateľ si niekedy kladie otázku, prečo to všetko robí. Niektorí si ihneď povedia, že ide o peniaze. Ale tí druhí aj v takej samozrejmej veci častokrát potrebujú nájsť hlbší zmysel. Peniaze a zisk aj keď sú podstatné, priorita pre nich nikdy neboli. A nám sa na poslednom WebSupport evente tento zmysel podarilo nájsť.
WebSupport pripravuje prvý event pre verejnosť. Otvárame sa úplne. Chceme, aby ste videli, ako to tu funguje. Môžete sa pýtať, navrhovať, meniť či zlepšovať. Príďte okoštovať z WebSupporťáckej atmosféry, filozofie a chipsov. Určite neodoláte ani nášmu fulminantnému 1m3 morskému akvárku. Eventy tohto typu chceme organizovať aj naďalej. Toto je začiatok, ktorého súčasťou sa môžete stať.
Zrejme nikoho neprekvapí, že najčastejšie otváranou stránkou je na Slovensku Google. Hneď za ním nasleduje Facebook. Viete však, ktoré ďalšie weby sú na Slovensku najvychytenejšie? Pozrite na našu infografiku.
Zaviedli sme firemné bicykle
Nový firemný benefit pre zamestnancov a okrem toho aj ďalšie lastovičky od nás smerom k ekológii. Veľa z nás chodí v menšom aj väčšom okolí firmy, v rámci mestskej štvrte autami. Vidíme veľa negatívnych stránok áut a k nim oponujúcu praktickosť bicyklov. Naše firemné bicykle budú slúžiť kedykoľvek hociktorému zamestnancovi.