Od svojho spustenia sa live chat teší veľkej popularite. Dnes je to náš hlavný komunikačný kanál, cez ktorý na helpdesk prichádza až 40 % všetkých otázok. Pred niekoľkými dňami sme osvedčený chatovací systém vymenili za nový. Prečo?

Od svojho spustenia sa live chat teší veľkej popularite. Dnes je to náš hlavný komunikačný kanál, cez ktorý na helpdesk prichádza až 40 % všetkých otázok. Pred niekoľkými dňami sme osvedčený chatovací systém vymenili za nový. Prečo?
8.7.2012 približne o 16:45 došlo k rozsiahlemu výpadku elektrickej energie v oblasti Páričkovej, Svätoplukovej a Košickej ulice, vrátane areálu Cvernovky v Bratislave. Tento výpadok zasiahol aj datacentrum LightStorm, v ktorom máme prenajaté racky pre naše servery. Okrem WebSupportu zasiahol aj iné webhostingové firmy, čím došlo k vyradeniu minimálne 15% slovenského internetu.
Aby sme na Slovensku nepodľahli internetovému konzumu, posielame z Websupportu zopár našich tipov, ako osobne rásť vďaka internetu.
Tentoraz sme sa presunuli z firmy do vysokoškolského klubu Elam.
Opäť chystáme vychytený WebSupport Event, už tretí v poradí. Tento raz ho spájame s oslavou nášho prvého miesta. Tešte sa, bude aj PartySmasher.