Kategórie
Ostatné Tipy a triky Vzdelávanie

Aký je to responzívny web?

Responzívny web je taký, ktorý sa vie automaticky prispôsobiť zariadeniu, na ktorom je zobrazený. Toto riešenie prináša so sebou veľké množstvo výhod, no vytvorenie takejto webstránky je časovo náročnejšie ako klasická verzia.

Kategórie
Tipy a triky Zákulisie

Aké mobilné appky používame

Zaujíma vás, čo majú vo svojich mobiloch zamestnanci WebSupportu? Zistili sme od kolegov z rôznych oddelení, aké appky používajú denne vo svojich smartfónoch. Chceli sme vedieť, bez akých vychytávok si nevedia predstaviť svoj (nielen) pracovný deň.

Kategórie
Ostatné Tipy a triky Vzdelávanie

Ako (ne)zabíjať čas na internete (tipy na kurzy)

Nastáva obdobie dlhých večerov, keď máme zasa o niečo viac času na seba. Budeme vysedávať pri televízii, počítačoch, knihách alebo v spoločnosti priateľov. Práve preto sme si vo WebSupporte povedali, že pripravíme sériu článkov, v ktorých budeme postupne predstavovať tipy, ktoré vás odtrhnú od pasívnej konzumácie obsahu na sociálnych sieťach a ukážeme vám, ako sa […]

Kategórie
Business Novinky Technológie Tipy a triky Zákulisie

Zoceleni žárem bitev

Dostali sme sa do prestížneho rebríčka Deloitte Fast50 ako najrýchlejšie rastúca firma zo Slovenska a 8. v strednej Európe. S rastom viac ako 1000% za 5 rokov. Pri tejto príležitosti som si dovolil  spísať, čo všetko sa nám popri tom „podarilo“ ale málokto o tom vie.

Kategórie
Tipy a triky Zákulisie

Ako meria helpdesk spokojnosť zákazníkov

Doba sa mení a spolu s ňou sa menia aj nároky a požiadavky klientov. Nie je tajomstvom, že sociálne siete v nemalej miere vplývajú na výsledky Vašej firmy a budovanie brandu. Keď ste neuspokojili zákazníka v časoch, keď nebol Twitter a Facebook, impact bol tak niekoľko desiatok ľudí.