Kategórie
Ostatné Vzdelávanie

V čom sú ženy programátorky lepšie ako muži

Mýtus a všeobecný stereotyp o ženách je, že okrem toho, že nevedia šoférovať, nerozumejú technológiám a počítačom. O tom, že to nie je pravda, vás presvedčí 5 dievčat. V čom sú ženy programátorky lepšie ako muži? Ako sa stať programátorkou? Mimochodom, aktuálne hľadáme nové talenty, prihláste sa. Katarína Novotná, (Affiliate manager v Lead Media) V […]

Kategórie
Technológie Tipy a triky

10 skvelých rozšírení pre Google Chrome

Google Chrome je najpoužívanejší webový prehliadač. Jedným z dôvodov, prečo je taký obľúbený,  je aj to, že si doň môžete pridať rozšírenia, aplikácie a samozrejme rôzne témy. Po dlhoročnom používaní vám dnes odporučím rozšírenia, ktoré najčastejšie používam. 1. Pushbullet Prostredníctvom PushBullet budete vždy informovaní notifikáciami zo smartfónu priamo na notebook, alebo naopak. Napríklad, ak pri sebe nemáte […]

Kategórie
Tipy a triky Vzdelávanie

Ako vytvoriť úspešný blog a vyťažiť z neho

Monika Zbínová bloguje už 7 rokov. Zo začiatku jej slúžil blog ako virtuálny zápisník. “Písala som o knihách, ktoré som prečítala, filmoch, ktoré som videla. Čiže nič mimoriadne originálne, ale hlavne písanie o knihách mi ostalo dodnes.” Dnes na jej stránke monicqa.sk nájdete zaujímavé rozhovory, recenzie a dočítate sa aj o novinkách v IT. “Myslím, […]

Kategórie
Ostatné

Aký je recept na výrobu virálneho webu

Natočiť skutočne virálne video je snom mnohých firiem, blogerov a youtuber-ov. Mišo Dúžek virál neplánoval. S kamarátom Jožom Malackým však jeden vytvoril. “Keď sa ku mne prvýkrát dostala skladba „Stokujeme Vonku“ vystrihol som tých pár slávnych sekúnd, pustil to vo firme na repeat a všetkým sa to zapáčilo. Tak sme tomu ešte s kamošom Jožom […]

Kategórie
Business

5 firiem, ktoré vyhrali svoj boj o doménu

Je dôležité, aby sa názov vašej spoločnosti zhodoval s názvom domény? Joel Gascoigne si myslí, že na začiatku to nemusí byť až také dôležité. „Či už vám názvy sedia, alebo nie, na úspešnosť vášho startupu to nemá žiadny vplyv.“ Dáva za príklad niekoľko úspešných firiem, ako je Twitter alebo Dropbox, ktoré na začiatku vôbec nepoužívali […]