Kategórie
Zákulisie

Prečo je práca na SUPPORTe výnimočná?

Doba čítania: 3 min.

Kým som prišiel do WebSupportu, študoval som na univerzite, konkrétne marketingovú komunikáciu. Venoval som sa však aj grafike, webdizajnu a jednoduchému programovaniu v HTML a CSS. Písal som tiež nejaké články pre Refresher. Neskôr som popri štúdiu pracoval ako brigádnik pre istú telemarketingovú spoločnosť, ktorá spolupracovala s nadnárodnou spoločnosťou.

Ťažké začiatky. Alebo nie?

Práve táto kombinácia rôznych skúseností a záľub mi zabezbečila prácu tu, vo WebSupporte. Ihneď po nástupe ma prekvapila veľmi uvoľnená atmosféra medzi kolegami. Bolo naozaj vidno, že sú v prvom rade kamoši, až potom kolegovia a hocičo iné. Všetci boli ochotní pomáhať a svoju prácu vnímali a doteraz vnímajú ako určitú misiu. Každý deň som to vnímal viac a viac a mal som väčšiu chuť ponoriť sa do IT sveta a pomáhať ľuďom, ktorí v IT nie sú úplne doma.

“Je to práca, ktorá v sebe kombinuje vyšetrovateľskú prácu skúseného detektíva, trochu psychológa, mentora a ochotného kamaráta.”

Začal ma napĺňať pocit, ktorý pozná iba človek, ktorý rád pomáha druhým. Ten pocit, keď môžete pomôcť, poradiť, alebo odovzdať získané skúsenosti ďalej.

Dá sa tu niekam posunúť?

V rámci bežných úloh ”supporťáka” pribúdali ponuky a možnosti zapojiť sa do rôznych projektov, ktoré boli mimo moju bežnú rutinu. Keďže som sa venoval tvorbe webových stránok, mal som prirodzene blízko k produku Vlastná webstránka. Začal som teda “šťuchať” do tohto produktu, testovať ho, vylepšovať, skúšal som robiť webky a celkovo ma to bavilo. O pár mesiacov som tento produkt poznal po všetkých stránkach lepšie, ako ktokoľvek iný a z tejto vášne sa postupne vytvorila špecializácia.

Začal som viac spolupracovať s marketingovým tímom a v rámci tohto produktu som dostal možnosť realizovať sa rôznymi smermi. Napríklad, v rámci spolupráce s ImpactHubom som mal sériu workshopov, kde som v úlohe lektora zaúčal ľudí v tvorbe webových stránok. Celý formát mal veľký úspech a preto sme sa rozhodli , že vytvoríme v spolupráci s Truniversity aj videonávody, ako na tvorbu webu. Pri všetkých týchto aktivitách som mal v zásade po celý čas voľnú ruku, čo mi dodávalo neskutočne pozitívnu energiu, i keď som cítil veľkú zodpovednosť.

Majú také možnosti všetci?

Je super, že každý z nás má v tíme  možnosť rozvíjať svoj talent, v zásade v akomkoľvek smere, ktorý ho baví a napĺňa. V našom tíme funguje možnosť špecializácií. Tak napríklad, Lucia je špecialistkou na fakturáciu, Kristián na serverové produkty, Michael na sociálne siete a Rado na program FreeWeb.

Aj z tohto dôvodu je práca na SUPPORTe výnimočná a ocenia ju najmä tí, ktorí sa v rámci skills chcú neustále niekam posúvať. V tíme dokážeme všetci rásť a rozvíjať sa omnoho rýchlejšie. Zdokonalil som sa tak v komunikácii, technických zručnostiach, ale tiež v rámci manažovania projektov.

Staň sa súčasťou elitného SUPPORT tímu (1st line) | Websupport02:52Youtube video: Staň sa súčasťou elitného SUPPORT tímu (1st line)
Websupport

Odporúčam každému

Tento job pre mňa od začiatku znamená nielen prácu, ale hlavne prostredie, kde som dostal priestor realizovať svoje nápady. Je to studňa, z ktorej môžem čerpať veľa vedomostí a skúseností, či už z rôznych, nami organizovaných workshopov alebo priamo od mojich kolegov. Často sa cítim lepšie ako doma, pretože moji kolegovia sú pre mňa v prvom rade kamaráti. Ľudia na riadiacich pozíciách sú nielen vedúcimi, ale čo je podstatnejšie, sú mentormi, ktorí moju snahu smerujú správnym smerom.

Aj vy môžete vstúpiť do sveta IT a využiť naplno svoj potenciál. Práca na SUPPORTe vás naučí užitočné technické skills, brilantnú komunikáciu a precíznu sebadisciplínu. Viac sa dozviete na: https://inhiro.com/job/id/11039

Autor: Jakub Chutňák

Vyštudoval masmediálnu komunikáciu a dnes sa vo WebSupporte stará o spokojnosť zákazníkov. Tiež je ownerom produktu Vlastná webstránka. Zaujíma sa o masové médiá, reklamu, webdizajn a rôzne druhy informačných technológií.