Rozmýšľali ste nad tým, ako svoj koníček zmeniť na plnohodnotnú službu alebo zákaznícky zážitok? Nie vždy je to iba o skúsenostiach, najprv je potrebné si nastaviť správny mindset. Ako sa to podarilo Beate Holtanovej, sa dozviete v podcaste.
Beata Holtanová je autorkou projektu Nebo nad Štiavnicou – renovácia pôvodných banských domov. Ponúka služby ubytovania, prepája komunitu a realizuje viaceré projekty. Pýtali sme sa jej:
- Ako prebieha renovácia historických banských domov?
- Ako premýšľať pri tvorení vlastnej značky a služieb pre zákazníka?
- Akú vlastnosť musí mať produkt, služba alebo zážitok, aby bol jedinečný?
- Ktoré skúsenosti z marketingu využila Beata pri kariérnej zmene?
- Prečo je dôležité pozerať sa na svoje okolie a na ľudí, ktorí tam už niečo vytvorili?
- Ako Beata s tímom podporuje originálnosť Banskej Štiavnice?
Rozhovor moderuje Adam Brocka, service dizajnér v GoodRequest.