Aj v online svete môžete ukázať, že vám zákazník nie je ľahostajný a záleží vám na ňom. Vôbec nevadí, že sa s ním reálne nestretnete. Váš úprimný záujem dokáže vycítiť z webu, ale aj z komunikácie prostredníctvom e-mailu.
Ak už máte vytvorenú webstránku, zriaďte si k nej aj e-mail. Pôsobí to profesionálnejšie a dôveryhodnejšie ako bezplatná e-mailová služba. Ani zamestnanci banky alebo úradníci vám nepíšu zo súkromného Gmailu, ale na komunikáciu s klientmi využívajú firemný e-mail. Vďaka tomu viete, k akej spoločnosti si ich máte zaradiť.
Presný postup, ako si vytvoriť e-mail
E-mail vo Websupporte si môžete vytvoriť k doméne (napr. uzitocneclanky.sk), ktorá je už pripojená k hostingu.
Najprv sa prihláste do Webadminu. V hornom menu kliknite na záložku Služby a potom na web, ku ktorému chcete vytvoriť e-mail.
V ľavom menu kliknite na E-maily a potom vpravo hore na Vytvoriť novú schránku.
Vyplňte základné nastavenia e-mailov:
- E-mailová adresa pozostáva z dvoch častí, ktoré sú oddelené znakom @. Pred zavináčom je ľubovoľný názov, ktorý si sami vytvoríte (napr. podpora, info, kontakt…). Za znakom @ sa automaticky doplní názov vášho webu.
- Heslo
- Poznámka, ktorá vám pripomenie účel e-mailovej schránky, ak ste si k webu vytvorili viac e-mailov (napr. na bežnú komunikáciu, posielanie newslettrov alebo riešenie požiadaviek klientov v členskej sekcii).
Ako sa prihlásiť do e-mailového konta?
Na stránke Websupportu kliknite na Webmail alebo zadajte https://mail.websupport.sk/. Vyplňte Meno používateľa (názov vašej e-mailovej adresy) a Heslo. Voilà a ste tam.
Takto vyzerá prostredie vášho nového e-mailového konta. Využite ho na budovanie kvalitných vzťahov s vašimi klientmi. 🙂
V ďalšom článku vám ukážeme, ako si v novom e-mailovom konte nastavíte podpis, automatickú odpoveď a iné, vopred pripravené odpovede na opakujúce sa požiadavky klientov.
Vypočujte si na záver podcast o e-mailovom marketingu: