Preskočiť na obsah
Kategórie
Pre používateľov Tipy a triky

„Vytvoriť web bolo ľahké. Trvalo mi to jeden a pol hodiny,“ hovorí mladý kameraman

Doba čítania: 3 min.

Tibor Beran opisuje sám seba ako kameramana špeciálnych udalostí. Pustil sa do podnikania, rozhodnutý ísť za svojím snom natáčať a tvoriť videá, klipy a filmy zo svadieb a iných podujatí. Aby svoju prácu mohol ukázať potenciálnym klientom a svetu, rozhodol sa pre začiatok svojho podnikania vytvoriť si webovú stránku. Sám, bez pomoci dizajnéra či programátora. 

Najlepšia forma prezentácie pre podnikanie

Vlastná webstránka sa stala pre jeho biznis kľúčovým spojením so zákazníkmi. Ako sám hovorí: „Web je najlepšou formou prezentácie a vizitkou pre akékoľvek podnikanie. Pri prvom kontakte s budúcim zákazníkom mu jednoducho pošlem link na svoj web, aby získal základné informácie a vytvoril si prvý dojem.“ Podľa jeho slov je veľkou výhodou tiež jednoduché prepojenie webu so sociálnymi sieťami, na ktoré sa návštevník ľahko preklikne priamo z webky.

Svoj web tiborberan.sk si vytvoril pomocou nástroja Vlastná webstránka. Vopred si premyslel štruktúru webu a formou predpripravených poznámok pripravil texty a vybral fotografie, ktoré chcel zakomponovať. „Vytvoriť web bolo pre mňa ľahké. Trvalo mi jeden a pol hodiny kompletne ho spracovať a zverejniť. S Vlastnou webstránkou sa mi pracovalo dobre. Nástroj je jednoduchý, logický a pozitívne je, že nastavenia sú v slovenčine,“ hovorí mladý kameraman.

Prehľadný web poskytuje všetky potrebné informácie

Na úvodnej stránke dominuje náladová, romantická svadobná fotka. Je super, že sa Tibor hneď v úvode predstavuje a uvádza kľúčové dôvody, prečo si ho ako kameramana vybrať. Na úvodke sa tiež dozviete všetky dôležité informácie o službách a ich kvalite, čiže návštevník ihneď pochopí, aký typ služieb Tibor ponúka. 

Aby presvedčil aj svojich budúcich klientov, na webe ponúka aj pohľad na referencie, ktorých je veru neúrekom. V pätičke nechýbajú kontakty, preklik na profily na sociálnych sieťach a Zásady ochrany osobných údajov. 

Na podstránke Portfólio je k dispozícii bohatý archív svadobných, prezentačných a firemných videí, ktoré už Tibor stihol natočiť pre svojich klientov. Opäť tak ponúka budúcim klientom ukážku jeho práce a podporný predajný argument, prečo by si mali klienti vybrať práve jeho. Celý web veľmi vhodne dopĺňajú ďalšie ilustračné fotky z Tiborovej dielne.  

Web ako nástroj k splneniu sna

Aj takto, prostredníctvom vlastného a funkčného webu, si chce Tibor Beran splniť svoj podnikateľský sen zviditeľniť sa v oblasti poskytovania služieb videoprodukcie na celom Slovensku. Vlastná webstránka je skvelý základ, na ktorom môže stavať ďalšie predajné stratégie a spôsob, ako sa dostať k novým klientom.

Tibor odporúča aj ostatným začínajúcim podnikateľom: „Ak to človek myslí s podnikaním vážne a seriózne, tak potrebuje vlastný web. Každé váhanie je len stratou času v jeho kreatívnej tvorbe a spôsobe prezentovania sa, nakoľko web poskytuje všetky potrebné informácie, ktoré ľudia potrebujú vedieť.“

Vypočujte si na záver podcast o tom, ako tvoriť webové stránky:

Autor: Elena Bročková

Rada číta a ešte radšej píše príbehy. Venuje sa PR, copywritingu a tvorbe komunikačných kampaní. Vo voľnom čase ju stretnete v prírode s paličkami v ruke (nordic walking), v kuchyni pri kváskovaní alebo s obľúbenou knihou v ruke. Motto: „Človek si občas musí poradiť sám.“ Agatha Christie

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *