„Zo študentského internátu k prvým zamestnancom, jedinečnej firemnej kultúre, najlepšiemu supportu a k absolútnej jednotke na slovenskom trhu nám to trvalo niekoľko rokov. Presne toľko, koľko nám trvalo od dobytia prvenstva na trhu po neutíchajúci medzinárodný záujem o značku Websupport. Odolávali sme dlho, až kým sme pochopili, že na svetový trh existujú aj iné cesty, ako je stavanie na zelenej lúke.“
Takto začínal blogpost, v ktorom sme vám sľúbili, že náš príbeh bude pokračovať v zahraničí. Po necelých dvoch rokoch hlásime, že sme prešli obrovský kus cesty a započali úplne novú éru Websupportu. Zistili sme vôbec prvýkrát z prieskumov, ako si stojí naša značka v poznateľnosti na slovenskom, českom a maďarskom trhu a našli sme obrovský potenciál na rast.
Absolvovali sme množstvo stretnutí s tými najlepšími v obore, analyzovali a robili menšie, ale aj celkom zásadné rozhodnutia. To najdôležitejšie sa udialo pred viac ako rokom, kedy padlo rozhodnutie o oveľa masívnejšom pôsobení značky Websupport v CEE regióne a nová identita je len prvý krok.
Nová vizuálna identita na TV obrazovkách
Súčasťou intenzívnejšej pôsobnosti značky Websupport v rámci CEE je aj zbrusu nová vizuálna identita, za ktorou stoja experti okolo Michala Pastiera z GoBigname. Po niekoľkých rokoch teda prichádza zmena vizuálu oficiálnej webovej stránky a v najbližších mesiacoch aj všetkých dôležitých komunikačných kanálov.
Ba čo viac, spúšťame historicky najväčšiu, dokonca medzinárodnú kampaň na Slovensku, v Čechách a Maďarsku, ktorej tvorcami sú odborníci na long-term efektivitu značiek z hybridnej agentúry Darwin and the Machines.
„Chceli sme preniesť ľahkosť a jednoduchosť aj do komunikácie a tak sme vytvorili vlastný svet, kde náš hrdina lusknutím prstov pomáha založiť webstránky komukoľvek. Univerzálny insight a unikátna exekúcia tak majú šancu fungovať na rôznych trhoch. Vďaka režisérovi Danovi Dekanovi a 3D štúdiu Alien získala kampaň svetové kvality“, hovorí Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Darwin and the Machines.
Spot s novou identitou na čele s maskotom Carym Websonom budete môcť zachytiť nielen v online priestore, ale aj na televíznych obrazovkách v troch krajinách. Wuééééj!
Ako ovplyvní táto zmena zákazníkov?
Súčasťou novej vizuálnej identity je aj zmena loga/symbolu, farieb, písma a nového elementu v podobe maskota Caryho. Tieto vizuálne prvky sa postupne začnú objavovať na všetkých miestach a platformách, prostredníctvom ktorých komunikujeme s vami, našimi zákazníkmi.
Počnúc oficiálnou webovou stránkou, novým vzhľadom predfaktúr, faktúr a ďalších notifikačných emailov, WebAdminom, Bázou znalostí, blogom, podcastami a sociálnymi sieťami, tu všade príde k zmene vizuálu.
Áno, máme zbrusu novú vizuálnu identitu, no stále tú istú misiu. Zmenili sme šaty, no v žiadnom prípade prístup ku kvalite služieb. Máme nové logo, no stále tú istú vášeň pre zákaznícku podporu a neustále vylepšovanie a zjednodušovanie komplikovaných vecí. Aby sme vám mohli prinášať stále to najmodernejšie, takáto zmena nám všetkým, kolegom, ale predovšetkým vám, zákazníkom, uľahčí mnohé veci v budúcnosti.
Náš ultimátny cieľ je maximálna jednoduchosť a naša snaha nie je nikdy u konca. Zjednodušili sme tiež ponuku hostingových balíkov, ale je tu ešte množstvo aspektov, pri ktorých si uvedomujeme, že stále nie sú dostatočne jednoduché. Berieme to ako výzvu.
Zmena vizuálnej identity je len začiatok
Priznávame, že sa neskutočne tešíme z efektívnej a veľmi ľudskej spolupráce s ľuďmi z GoBigname, Darwins and the Machines, aj Alien Studio, ktorí urobili kus skvelej roboty a vložili do nej srdce. Sú autormi niečoho, čo nás bude v najbližších mesiacoch medzinárodne presahovať a posunie nás opäť o míle vpred.
Buďte, prosím, v strehu, ale absolútne bez starostí. Už čoskoro vás budeme informovať o ďalších supernovinkách, ktoré posúvajú značku Websupport v stredoeurópskom kontexte k nami vysnívaným pozíciám.
Pozrite, ako vyzerá nová oficiálna webstránka Websupportu.
Jedna odpoveď na “Websupport v TV s novou vizuálnou identitou”
To se vám povedlo! Je to skvělé! 🙂