Viac ako 5 000 poslucháčov si nájde každý mesiac svoj obľúbený podcast z našej dielne na Soundcloud, iTunes, Spotify, alebo Podbean. Pridajte sa k nim a follownite nás na svojej obľúbenej platforme a neunikne vám žiadna nová epizóda.
TIP: Získavajte pravidelnú dávku inšpirácie z podcastov o online podnikaní priamo do svojej e-mailovej schránky.
Prihláste sa do WebSupport Podcast newslettera
Ľubo Drobný zo Slido o úspechu slovenského startupu
O Slido bolo koncom minulého roka veľa počuť, najmä po oznámení, že ho kupuje jedna z najväčších amerických IT firiem Cisco Systems. Úspešná slovenská firma sa globálne presadila so službou, ktorá umožňuje cez mobil a počítač klásť otázky a dávať spätnú väzbu na podujatiach, firemných poradách, školeniach a prednáškach.
Zuzana Hroncová z ESETu o hrozbách na internete
Kybernetickí útočníci používajú stále sofistikovanejšie praktiky. Odhaliť ich činnosť a zabrániť plánovaným útokom je výzva, ktorej čelia aj odborníci zo slovenskej spoločnosti ESET. V diskusii sme sa rozprávali so Zuzanou Hromcovou, ktorá sa venuje skúmaniu malvéru a cielených kybernetických útokov.
Tereza Macháčková z Credo Ventures o budovaní startup kultúry
Vyhľadáva talenty a podieľa sa na tvorbe hodnôt a budovaní firemnej kultúry. Pod taktovkou investičného fondu Credo Ventures pod jej rukami rastú tímy úspešných startupov Productboard, Around, Deepnote či Supernova, ktoré sú považované za vychádzajúce hviezdy svetovej startupovej scény.
Marek Ištok z VMware o modernizácii aplikácií
Kubernetes (K8s) a kontajnery už dávno nie sú len „módny“ trend, či sezónna záležitosť. To, že K8s má už svoje miesto aj v enterprise IT, potvrdzuje spoločnosť VMware, ktorá sa naň rozhodla vsadiť. O tom, ako jej produkty a služby zjednodušujú adopciu kontajnerov a modernizujú aplikácie v enterprise svete, sme diskutovali s Marekom Ištokom.
Jana Malaga z Content agency o správnom využití influencer marketingu
Dnes je influencerský boom tak silný, že menej či viac známe tváre sú súčasťou marketingových kampaní a významne ovplyvňujú nielen budovanie značky, ale aj predaje, hovorí Jana Malaga z Content Agency. Vypočujte si, ako sa influencer marketing vyvíja, čo funguje a čo naopak nie, aké možnosti značky využívajú a čo by mohli a nerobia.
Roman Hraška aka Yablko o dôležitosti tvorby webových stránok
Záujem vedieť robiť weby alebo hry je stále veľký. „Ako na to“, ukazuje už dlhé roky každému, kto má záujem – Roman Hraška, ktorý je na internetoch známy ako yablko. Jeho kurz Webrebel, ktorý ako prvý priniesol ucelený pohľad na webdizajn, je dnes už legendárny. Yablko má dnes už za sebou kurzov niekoľko, aktívne robí videá aj na YouTube. Nesledujú ho s obľubou len začiatočníci, ale aj pokročilí programátori.
Oliver Jakubík o najmocnejšom nástroji vo svete marketingu
Podľa niektorých odborníkov je email marketing jedným z najmocnejších a zároveň najnepochopenejších nástrojov vo svete marketingu vôbec, no aj napriek tomu je našou každodennou súčasťou. Má vôbec newsletter v dnešnej dobe ešte zmysel? Nazrite s nami do sveta email marketingu a naučte sa písať newslettre správne.
Kristína Sojáková z IMB New York o dôležitosti zákazníckej spokojnosti
Z kancelárie v New Yorku sa stará o zákaznícku spokojnosť a úzke prepojenie tejto oblasti s technológiami a biznisom. Svoju prácu v IBM nedávno ešte viac priblížila k IT, keď sa stala manažérkou pre IT Operations. S Kristínou sa rozprávame najmä o stratégii, ktorá vedie k vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Vysvetlíme si, ako im pri skúmaní spokojnosti zákazníkov pomáhajú technológie a akú rolu tu zohrávajú dáta.
Simona Kubán z SCR interactive o predajnej psychológii
Vedeli ste, že 95 % eshopov neprežije prvých 5 rokov podnikania? Ak však poznáte tajné taktiky, máte obrovský náskok. Poučte sa z chýb iných. E-commerce, čiže predávanie výrobkov alebo služieb cez internet, je nevyhnutným, aby značky nahrádzali osobný kontakt a dokázali byť v spojení so zákazníkom v takej miere, aby predali.
Michal Štencl zo Sygicu o úspechu a expanzii do zahraničia
Zisti, ako a prečo Michal budoval spoločnosť Sygic. Ako sa boril so zmenami organizácie, ako rozvíjal tímy a svojich zamestnancov, či ako Sygic expandoval do zahraničia. V rozhovore Michal prezradil viac o externých trendoch, ako tvoriť produkt, ktorý má potenciál a ako budovať funkčnú organizáciu postavenú na správnej kultúre a hodnotách.