Kristína Sojáková je Slovenka, ktorá strávila väčšinu svojej doterajšej kariéry v zahraničí. Už 15 rokov sa spája jej meno so svetovým IT gigantom IBM. Z kancelárie v New Yorku sa stará o zákaznícku spokojnosť a úzke prepojenie tejto oblasti s technológiami a biznisom. Svoju prácu nedávno ešte viac priblížila k IT, keď sa stala manažérkou pre IT Operations. S Kristínou sa rozprávame najmä o stratégii, ktorá vedie k vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Vysvetlíme si, ako im pri skúmaní spokojnosti zákazníkov pomáhajú technológie a akú rolu tu zohrávajú dáta.
V podcaste sa dozviete:
– na čom je postavená IBM stratégia zákazníckej spokojnosti,
– ako sa skúma a meria zákaznícka spokojnosť,
– ktoré technológie im uľahčujú prácu,
– v čom je dobrý človek, ktorý dozerá na spokojnosť klientov,
– aké je to pracovať pre globálnu IT korporáciu v USA.
Hostkou je Kristína Sojáková, IBM New York, USA. Diskusiu moderuje Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA.
Nechajte sa inšpirovať ďalšou úžasnou ženou z tech sveta. 🙂
TIP: Získavajte pravidelnú dávku inšpirácie z podcastov
o online podnikaní priamo do svojej e-mailovej schránky.
Prihláste sa do WebSupport Podcast newslettera.