Kategórie
Podcasty Pre používateľov

Ako predávať v dobe covidovej?

Doba čítania: < 1 minúta

E-commerce, čiže predávanie výrobkov alebo služieb cez internet, je nevyhnutným, aby značky nahrádzali osobný kontakt a dokázali byť v spojení so zákazníkom v takej miere, aby predali. I keď bezkontaktne. 

Vedie vojna o pozornosť – vašu pozornosť, pozornosť vašich zákazníkov. Značky manipulujú, aby dosiahli svoje. Predali v dobe covidovej. Využíva sa psychológia predaja len, aby sa maximalizoval predaj. 

Vedeli ste, že 95 % eshopov neprežije prvých 5 rokov podnikania? Ak poznáte tajné taktiky, máte obrovský náskok. Poučte sa z chýb iných.

Hostkou je Simona Kubán – špecialistka na predajnú psychológiu z SCR interactive. Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency.

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *