Kľúčovou úlohou marketérov je generovať záujem. Viete však, ako správne na to? Môže pomôcť práve kreatívne myslenie. Kreativita je alfou a omegou reklamy ešte z čias pred nástupom internetu a digitálneho marketingu. Umožňuje nám zapamätať si informáciu, ktorá môže viesť k vyššiemu rozpoznaniu značky a zvýšeniu predaja. V dobe, kedy sa firmy zaujímajú často len o zisk však kreativita dosť trpí.
Aby ste sa v tejto dobe odlíšili od svojej konkurencie a zaujali svojich zákazníkov, je potrebné myslieť „out of the box”. Viete však ako kreatívne myslenie rozvíjať či cibriť? To ako vyzerá deň kreatívca, ako prebieha tvorivý proces alebo aké sú najefektívnejšie kreatívne techniky, nám priblížil Peter Ižo, ktorý pôsobí ako kreatívny riaditeľ v agentúre MADE BY VACULIK.
Diskusiu moderuje Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency.