Kategórie
Podcasty

Obsah, ktorý robí influencerov žiadanými a nesmrteľnými

Doba čítania: 2 min.

Slováci sa delia na dva tábory. Jedni viac vyhľadávajú bulvárne informácie a preto im aj jednoduchý obsah influencerov vyhovuje. Druhý tábor inklinuje ku kvalitnejšej žurnalistike a preto skôr volia influencerov, ktorých obsah má pridanú hodnotu so štipkou vtipu.

Pojem influencer/ka dnes vníma každý inak. Pre niekoho to musí byť známa osobnosť s veľkým počtom sledovateľov na Instagrame, iní „veria“ viac odborníkom z fachu, ktorých publikum je síce menšie, ale kvalitnejšie.

Ako sa vyvíja vnímanie obsahu, ktoré slovenskí influenceri tvoria? Sú potreby a zadania značiek/firiem pri oslovovaní influencerov po rokoch iné? Prečo rastie SATURATION RATE? Zmenil sa aj pohľad slovenskej verejnosti na obsah, ktorí influenceri vytvárajú na sociálnych sieťach a blogoch? Aký obsah robí influencera – influencerku žiadanejšou a zabezpečí, že bude IN aj po rokoch?

Hostkou bola Mirka Dobiš Michalková – stylistka, módna redaktorka, blogerka.

https://open.spotify.com/episode/0BpkeZrkHg1dHVA17oOuy4

Vypočujte si podcast aj na ďalších platformách:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes
Google Podcast

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *