LinkedIn už nie je sieťou len na hľadanie nových pracovných príležitostí. Je dôležitou platformou, na ktorej sa dá zvýšiť povedomie o značke, ako aj predstaviť produkty/služby. Na rozdiel od Facebooku a Instagramu je ešte reklamami nezahltená a dá sa na nej čarovať s organikou.
Miki Plichta pozná mnoho zaklínadiel, vďaka ktorým sa na LinkedIne dejú predaje, bez kreditu dosahujete zásahy a konverzie, ktoré by ste inak na FB dosiahli len platenou reklamou (a v niektorých prípadoch, ani tou nie).
Miki pôsobí ako špecialista na LinkedIn a spravuje profily napríklad Michalovi Trubanovi, CDCP, Powerlogy či Kelta Capital.
V rozhovore sa dozviete:
– ako sa Miki dostal k LinkedInu
– ako sa LinkedIn zmenil od svojich začiatkov
– ako funguje algoritmus na LinkedIne
– čo je podstatou inbound marketingu
– ako môže storytelling podporiť vaše aktivity na LinkedIne
– čo na LinkedIne chýba
– ako si nastaviť efektívne svoj profil
– čo je social selling a social branding
Vyberte si svoju obľúbenú platformu:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes
Ak máte záujem zúčastniť sa ďalšieho eventu zo série Content marketing od A po Zet, sledujte nás na Facebooku.