Kategórie
Vzdelávanie

Top 3 prednášky z tohtoročného WebExpo

Doba čítania: 3 min.

O tom, prečo je WebExpo čiernym koňom našej konferenčnej sezóny, sme už písali. Písali sme aj o tom, že máme pre vás 20% zľavu na lístky. Stačí použiť v objednávke kód websupport a máte ju mať. Teraz by sme však radi vypichli 3 prednášky, pre ktoré sa podľa nás oplatí ísť tento rok na WebExpo.

Dan Saffer – Product Design Leader – Twitter

Autor niekoľkých kníh o dizajne príde porozprávať o tom, ako dizajnujú budúcnosť v Twitteri. Prednáška sľubuje praktický pohľad do vlastnej kombinácie obľúbených metód, ako sú Trend Spotting, Jobs To Be Done a Design Fiction. Vďaka tomu sa vedia pozrieť na niekoľko alternatívnych budúcností svojho produktu a vybrať si tú najlepšiu. Páči sa nám dôraz na obmedzenosť zdrojov a praktickosť. Sme zvedaví!

Kinneret Yifrah– Microcopy Writer

Izraelská expertka na microcopy – popisky v tlačidlách, formulároch, ale aj chybové hlášky. Komu by napadlo, že sa dá takto úzko špecializovať a ešte aj o tom napísať uznávanú knihu. Kinnereth sa v prednáške zameria na princípy a nástroje, ktoré možno okamžite použiť pre zlepšenie použiteľnosti, konverzií či posilenie značky. Čo si budeme hovoriť, ideme si sadnúť do prvého radu O:-).

Jon Burkhart – Chief Creative Officer – TBC Global

Audiovizuálna show, stand-up, hĺbková štúdia, ale aj interaktívne rozprávanie. Tak popisujú organizátori prednášku jedného z headlinerov tohto ročníka. Jon je ostrieľaný rečník zo svetových pódií (SXSW, Cannes Lions, …), ktorý pomáha značkám nachádzať nové cesty, ako získať pozornosť svojho publika. Po prednáške by sme mali mať lepšie rozprávačské zručnosti, poznať nové spôsoby na prekvapenie zákazníkov a vedieť ako „prásknuť do koní“. Ak to bude len z polovice také dobré, ako to znie, bude to super!

Kompletný program obsahuje ďalších 60 prednášok a workshopov, je teda z čoho vyberať. Verím, že sa vidíme v Prahe. Nashle!

 

 

[mc4wp_form id=“12458″]

Autor: Ľuboš Ľahký

Vo WebSupporte začínal v októbri 2012 ako content marketér. Po fejsbúčikoch a blogoch sa cez manažment výroby novej webky dostal až k product ownerstvu a vedeniu marketingového teamu.