Kategórie
Vzdelávanie

Prečo je WebExpo čiernym koňom našej konferenčnej sezóny?

Doba čítania: 2 min.

Tí, ktorí nás poznáte, viete, že sa neustále snažíme reflektovať najmodernejšie technológie, prístupy a pracovné postupy. Doba sa vyvíja a tí, ktorí sa neprispôsobia, zhynú. Existuje však zopár vecí, ktoré sa pre nás v čase nikdy nezmenili. Vzdelávanie, rozširovanie si obzorov a porovnávanie sa s tými najlepšími na svete je to, čo nám dlhodobo funguje a posúva míľovými krokmi vpred.

Jednou zo skvelých príležistostí sú medzinárodné konferencie. V dnešnej dobe ich je ako húb po daždi, a i keď sa odohrávajú na druhej strane planéty, máte ich v podstate vždy na dosah. Ak vám však nutne nejde len o platené voľno z dennej agendy, treba si dobre vybrať. Hneď tu, za rohom, v susednom Česku sa odohráva každý rok pražské WebExpo a patrí už roky k čiernym koňom našej konferenčnej sezóny.

WebExpo má v histórii WebSupportu výnimočné postavenie. Bola to naša prvá „zahraničná“ konferencia. Prvá, kde si prišli na svoje developeri, grafici aj marketéri. Vďaka tomu sa z toho stala aj obľúbená tímová aktivita, časom opradená rôznymi legendami. O tých však inokedy.

Ako sme rástli my, rástlo aj WebExpo. Z lokálnej, čisto geekovskej akcie sa stala medzinárodná konferencia plná top prednášajúcich z celého sveta. 11. ročník WebExpo 2018 sa uskutoční 21. – 22.9. a hlavnou témou bude machine learning, umelá inteligencia a Internet of Things. Všetko témy, ktoré aktuálne hýbu svetom. Tu by sme ich mali vidieť v širšom kontexte, tak aby sme mohli získať globálnu predstavu o tom, čo nám budúcnosť prinesie.

Tešíme sa na všetkých 60 prednášajúcich, 2000 účastníkov a 3 párty. No a ak si to chcete užiť s nami aj vy, použijete v objednávke kód „websupport“ získate 20% zľavu z ceny vstupného. Odporúčame sa poponáhlať a vybrať si aj nejaké tie workshopy.

Tak šup, šup. Vidíme sa v Praze!

[mc4wp_form id=“12458″]

Autor: Ľuboš Ľahký

Vo WebSupporte začínal v októbri 2012 ako content marketér. Po fejsbúčikoch a blogoch sa cez manažment výroby novej webky dostal až k product ownerstvu a vedeniu marketingového teamu.