Kategórie
Tipy a triky Vzdelávanie

14 hodín tipov a rád, ktoré vám pomôžu (nielen) v podnikaní

Doba čítania: 2 min.

V januári tohto roku sme spustili štyri nové formáty eventov, ktoré sa venujú HR témam, biznisu, blogovaniu a tvorbe webov. Peter Gažík (O2 Slovensko), Peter Irikovský (Exponea), Martin Rajec (Zaraguza), či Patrik Barták (Basta Digital) – to je len zopár mien, ktoré nás navštívili tento polrok a prišli pozdieľať svoje know-how.

WebSupport TALKS

Náš autorský formát o biznise, startupoch a riadení teamov. „Rád sa rozprávam s rôznymi ľudmi, som zvedavý na iné svety. Je skvelé, ak sú ľudia otvorení novým veciam, radi zdieľajú informácie a dokážu meniť ten náš malý-veľký svet. Veľmi ma bavil rozhovor s Peťom Gažíkom, pretože zdieľal pohľad do niečoho veľkého, ako je O2. Veľa som sa od neho naučil“, hovorí Ján Cifra, ktorý vedie rozhovory v rámci tohoto formátu.

Blogger mEATing

Začínajúcich blogerov podporujeme dlhodobo v rámci programu FreeWeb, no od nového roka v spolupráci s Asociáciou blogerov podporujeme scénu aj formátom Blogger mEATing. Rozhovory s influencermi a skúsenými ľudmi z agentúrneho sveta vedie Jana Malaga, zakladateľka súťaže Bloger roka.

Radosť pracovať

Rozhovory so zástupcami firiem, kde sú ľudia šťastní a úspešní. Takto znie „claim“ tohoto eventu. HR témy, happiness manažment a férový prístup zamestnávateľov nám bol vždy blízky a aj preto sme sa rozhodli v spolupráci s Katkou Milovou organizovať pravidelne eventy a pozývať si hostí, ktorí dokážu prilákať a postarať sa o svojich zamestnancov.

Silné weby

Ďalší domáci (autorský) formát má na svedomí náš kolega Karol Vörös, ktorý si pozýva odborníkov z oblasti tvorby webov, e-commerce a dizajnu. „Vnímam to ako výborné spojenie brandu, odborného obsahu aj neformálnej atmosféry. Cenním si najmä priamy kontakt s ľudmi a možnosť odovzdať im skúsenosti mojich hostí. Zároveň je pre mňa moderovanie stále čosi nové, takže sa stále učím aj ja.“

Autor: Richard Čermák

Riadi brandovú časť slovenského Websupportu, tvorí obsahové stratégie, partnerské a sponzoringové aktivity, zastrešuje komunikáciu firmy.