Kategórie
Zákulisie

28 najlepších dizajnérskych reakcií (gify)

Doba čítania: 4 min.

Máme radi DevOps Reactions, ale cudzie nám nie sú ani tie dizajnérske. Aha, kto z vás dizajnérov sa nájde na týchto gifkách?

Mimochodom, ak viete o nejakom dizajnérovi, ktorý by sa k nám rád pridal do teamu, neváhajte ho nasmerovať na túto stránku.

1. Keď šéf prisľúbil deadline, ktorý nemôžeš stihnúť

2. Keď sa pokúšaš pracovať bez kofeinu

3. Keď sa pozrieš na stránku, ktorú si dizajnoval pred rokmi

4. Tento pocit … furt


5. Pondelky

6. Keď sa na poslednú chvíľu zorganizuje stretnutie s klientom a ty nie si pripravený

7. Naberanie nových skills počas projektu

8. Mysliac si, že tvoj prvý nápad je tak geniálny, že netreba ďalej pokračovať

9. Keď musíš pred pohovorom aktualizovať svoje portfólio

10. Keď sa snažíš vysvetliť na statickom obsahu ako bude vyzerať animácia

11. V deň, keď spustili Creative Cloud

12. Keď niekto v kancli nevie identifikovať font

13. Keď si sa prvýkrát pokúšal použiť GitHub

14. Keď nový klient žiada zľavu s prísľubom ďalšej práce, ak všetko dobre pôjde

15. Keď klient povie „ešte 1 úprava a je to“ po piatykrát

16. Dni keď začneš veľa vecí, ale nedokončíš žiadnu

17. Keď sa pustíš do svojho inboxu po dovolenke

18. Keď dokončíš dizajn minútu pred prezentáciou

19. Keď má klient nachystaný všetok obsah ešte pred spustením projektu

20. Keď máš stretnutie v pondelok ráno

21. Keď sa snažíš brainstormovať pred klientom

22. Čo si myslí tvoja rodina, keď im vysvetluješ, že robíš UX/UI

23. Keď klient odsúhlasí dizajn bez zmeny

24. Keď klient chce vidieť progres pred prezentáciou

25. Keď máš pár dní voľno a tvoj jediný plán je spánok

26. Keď klient pošle pripomienky po tom ako bol dizajn schválený

27. Keď je tvoj dizajn pripravený na kontrolu pred spustením

28. Keď klient dodá obsah po dokončení dizajnu

Ktorá reakcia je vaša najobľúbenejšia? Neváhajte sa podeliť v komentároch 🙂

PS: Ak poznáte šikovného dizajnéra, dajte nám o ňom vedieť 😉

 

Autor: Ľuboš Ľahký

Vo WebSupporte začínal v októbri 2012 ako content marketér. Po fejsbúčikoch a blogoch sa cez manažment výroby novej webky dostal až k product ownerstvu a vedeniu marketingového teamu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *