V roku 2016 sme spracovali viac ako 169 505 požiadaviek od vás, našich zákazníkov. To je približne 463 každý deň. Každej požiadavke venujeme obrovskú energiu, ktorá sa vždy rozdelí medzi agentov. Po každej komunikácii máte možnosť ohodnotiť kvalitu a spokojnosť s riešením. Prostredníctvom Nicereply sme v minulom roku dostali celkovo 17 630 hodnotení a dosiahli sme priemerné hodnotenie 9,43 za celý rok 2016. To je super hodnotenie a sme za to nesmierne vďační.
Minulý rok sme sa okrem množstva pozitívnych reakcií stretli aj s viacerými úsmevnými odpoveďami a komentármi na našu adresu. Nedalo nám nepodeliť sa o niektoré z nich, tak si prečítajte tie najvtipnejšie reakcie na otázku, čo by ste zlepšili. Sú zaručeným receptom na dobrú náladu, rozosmejú a vytrhnú agentov z bežnej dennej rutiny.
„Vylepšiť? Hm, to by ste už museli ku každému riešeniu problému poslať kyticu kvetov, alebo prísť umyť okná…”
„Fakt neviem 😀 Možno by ste mohli dávať k doménam cookies alebo muffiny. Inak je všetko super.”
„Nič prosim nemeňte, všetko je super. Keby tá kočka, čo mi pomohla, bola aj pekná, hneď sa žením. Ak by ma chcela, lebo nerozumiem IT…”
„Veľmi ochotný pán, pomohol nastavil a hlavne pochopil, čo som chcel, aj keď tomu nerozumiem, že ako lebo ani ja by som sam seba nepochopil 😀 Chválim websupport CHVÁLIM!!!!”
„No mohli by ste zlepšiť to, že by ste začali dávať nanuky v tomto teple za napísané hodnotenia :).“
„Možno by ste občas mohli neporadiť a nepomôcť, aby človek nemusel stále len chváliť :))”
„Bavil som sa s budúcim kráľom systému… ako jediný! Čo viac môžem chcieť?”
„Bola to nádherná a plodná debata, zistil som všetko potrebné a ukázalo sa, že všetko, ale úplne všetko je v najlepšom poriadku.”
„Viem, že niekedy je tažké rozoznať, čo vlastne to ten človek chce, keď hovorí rečou drevorubača 🙂 Ďakujem za pochopenie.”
„Je to borec, poradil za cca 0,5 sekundy po položení otázky. Mal by byť šéfom:” https://www.youtube.com/watch?v=LApecSLXxEk
„Ku každej odpovedi pridať Ferrari FXX2.”
„Ešte by ste mohli vedieť čítať myšlienky a odpovedať pred tým, ako vôbec otvorím web a začnem písať… ak sa to nedá, tak som plne spokojný. ?”
„Zlepšite ešte globálne oteplovanie ?”
„Milá, i napriek tomu, že som kontaktoval chat zbytočne. Chyba bola medzi klávesnicou a stoličkou”
„Keby bol customer support olympijská disciplína, Websupport by dostal zlato”
„V chate by sa mohli zobrazovať obrázky mačiatok, kým človek čaka na operátora ?”
„Tak sa zamýšľam nad tým čo by ste ešte mohli vylepšovať. Tak že radšej odkusnem z koľajnice ako hľadať na túto otázku odpoveď. 🙂 Len tak ďalej…”
„Je skvelé keď vám človek, ktorého vôbec nepoznáte, napr. z vašej podpory, vybočí z formálnej schémy komunikácie, popraje vám pekný deň a pošle nejakého smajlíka 🙂 aj tak málo stači ku krajšiemu dňu.”
„Pán Truban, niektorých kolegov si priklincujte k dlážke, bez nich by Websupport nebol tým, čím je!”
„Za predpokladu, že by tu bolo namiesto smajlíkov vstupné pole na 5 ciferné číslo, moje hodnotenie by bolo určite 99999 ?”
„Super týpek, poradil, pomohol, prepáč, že som ti už neodpísal, utekali sme s kolegami na obed, aby sa nám niečo ušlo ešte z menu.”
„Zlepšiť? Dať možnosť kúpiť kávu alebo pivo pre supporťáka za pomoc :-).”
Na záver ešte jedno krásne posolstvo:
„ummm.. nič. zostaňte takí akí ste, buďte na seba dobrí, nereagujte zbrklo, ovládajte svoje reakcie a šírte dobro. používajte mhd a bicykle, nežite iba prácou, nehromaddte statky, veľa cestujte, čítajte knihy namiesto fb statusov a usmievajte sa ?”
Najnetradičnejšia požiadavka roku 2016 na webhostingovú spoločnosť:
„Dobrý den. Minuly rok som pocuval internetom Radio-dychovka.sk, teraz vobec nemam moznosti. Ale pocuvam radioodechovka.cz. Poradte ako pocuvat slovenske dychovky internetom. Dakujem.”